Annons:
Etikettmedlemmar
Läst 3039 ggr
Ulla
2013-04-22 20:11

Samåkning till symposiet i Leksan

Det är snart bara en månad kvar till vår träff i Leksand. Många av oss bor en bit ifrån och har börjat tänka på hur vi ska ta oss dit.

I den här tråden kan du skriva om du är intresserad av att samåka med någon som ska dit. Antingen har du egen bil och kan erbjuda plats i den, eller också söker du någon som har bil som du kan få åka med.

Hoppas att vi på detta sätt kan hjälpa åtminstone någon att ta sig till symposiet.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
liswis
2013-04-23 13:19
#3

Hej! Undrar om någon ifrån västra Sverige har extraplats i bil till Symposiet i Leksand i juni. Jag bor i Göteborg och det är många byten om man åker tåg + övernattning i båda riktningar. Från Göteborg finns ju tågstationer runtom så givetvis skall ingen köra omväg o naturligtvis betalar jag.

liswis
2013-04-23 13:20
#4

Glömde skriva min mail adr o mob nr. Här: lisbeth.wistrand@gmail.com och 0708456190

bir
2013-04-28 20:16
#5

Hej

Jag åker till leksand från uppsala tidigt  lördag morgon.

Det finns en eller två platser i bilen om det är ok att sitta tre i baksätet.

Bir

ml.krukmakeri
2013-05-13 07:38
#6

Hej  Bir !

Jag skall till symposiet i Leksand och finns i närheten av Järlåsa - jag skulle gärna åka tillsammans med Dig om det går bra . Jag har mailadress hansmartalena@hotmail.com-

Hälsningar Marta-Lena

Annons:
surpuppa
2013-06-04 11:05
#7

Hej, jag bor i Gnesta. Och jag tänker åka till Leksand någon gång under

Fredagen. Hem blir det efter avslutad kurs på Söndag. Gnesta har pendeltåg till Stocholm om du bor där och ännu inte ordnat med resan.

Jag tar 200 per person enkel resa. Blir det fulla bilen kan vi diskutera priset.

Upp till toppen
Annons: