Annons:
Etikettövrigt
Läst 2539 ggr
Ulla
11/10/15, 5:53 PM

Vill du vara med i adventskalendern?

För ett par år sedan hade vi en adventskalender där vi varje dag öppnade en "lucka" med keramik som medlemmar gjort. Vad säger ni? Blir det tjatigt att göra om det i år igen? Själv tyckte jag att det var kul därför att innehållet under luckorna var så väldigt olika dag för dag.

Om du vill delta så kan du mejla mig din bild. Min mejladress är keramik@ullahansson.com

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

Annons:
Ojsan!
11/10/15, 7:50 PM
#1

Jag tycker det låter jättekul !😃

FruJanssonsKeramik
11/11/15, 5:00 PM
#2

Jättekul, hur går det till?

Ulla
11/11/15, 6:23 PM
#3

 Du mejlar mig en bild som du vill ha med i kalendern. Sedan lägger jag upp en ny bild varje dag på löpsedelsplatsen. Alla de visade bilderna finns sedan kvar som kommentarer i tråden så att man kan se dem hela tiden fram till jul.

Det roliga är väl att få nya bilder på keramik varje dag och att det är ett speciellt tema. Alltid spännande att se vad folk gör och väljer att visa.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

Keraleij
11/11/15, 7:18 PM
#4

Kul! Jag är med 🙂

Le mera me lera! 🙂
www.kajsaskeramik.se

Ulla
11/13/15, 5:04 PM
#5

Du som vill vara med i kalendern kan redan nu skicka din bild till mig på min mailadress: keramik-at-ullahansson.com. Om du har Insider kan du skicka din bild med iFokus interna mejl.

Hoppas att det kommer in tillräckligt många foton så att det räcker ända fram till jul.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

Ulla
11/13/15, 7:13 PM
#6

Jag har redan fått in ett bidrag till kalendern.👍

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

Annons:
agraff
11/16/15, 11:01 PM
#7

Så kul! Jag hänger gärna på 😀

Ulla
11/17/15, 6:46 AM
#8

#7 Jättebra!

Bilderna har börjat ramla ner i min "brevlåda" nu. ✉️

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

Ulla
11/25/15, 8:44 PM
#9

Än saknas det bilder för att få en komplett kalender, så fortsätt att skicka in. Det är inte många dagar kvar till 1:a december nu. ✨

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

Ulla
12/1/15, 6:11 PM
#10

Hoppas att fler tycker det är kul att delta och skickar in bilder på sin keramik. Annars kanske vi inte får fira jul i år, och det vore väl synd. 😢

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

Ulla
12/11/15, 1:03 PM
#11

Det saknas fortfarande bilder. Fram med mobilen nu och ta ett foto som du sedan mejlar till mig, adress: keramik@ullahansson.com

Om du har Insider och väljer att skicka med den interna mejlen så måste du använda Bifoga bild/fil knappen nedanför skrivrutan. Andra sätt att bifoga bild lägger in den i meddelandet och krymper ner den alltför mycket.

Hoppas att du vill delta. Det är mycket roligare om olika personer står bakom innehållet i luckorna. Tack till alla som ställer upp.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

Upp till toppen
Annons: