Annons:
Etiketterkurserutbildningar
Läst 3469 ggr
Stinann
12/9/15, 10:21 AM

Glasyrkurs

Inser ju mer jag håller på, hur lite jag kan och hur mycket mer jag skulle vilja veta om glasyrer. Det är ju så mänga parametrar att ta hänsyn till. En kurs vore fint! Tips på bra kurser, gärna under sommaren. Tack! :)

Annons:
Plena
12/11/15, 10:27 AM
#1

Jag gick en kurs på folkuniversitetet, i Stockholm, som var en bra "förstakurs" för mina behov. Den går på kvällstid på försommaren när deras keramikkurser slutat.

Hånsforsbrukskeramik
1/18/16, 3:06 PM
#2

Hej!

Jag är precis klar med mitt kursschema för året - på Hånsfors Bruk i västra Värmland kan du gå kurs i grundläggande glasyrteori varvat med praktiska moment.
Läs mer om kurserna och anmäl dig via hemsidan hansforsbruk.se! Om du undrar något kontaktas jag via info@hansforsbruk.se. /Victoria

Kebnekaise
1/19/16, 11:41 AM
#3

Jag brukar ha kurser. En deltagare - program upplagt helt efter kursdeltagarens önskemål och förkunskaper.  Logi finns.  Tider från 2 dagar till en vecka när det passar dig.

tippex
1/20/16, 2:57 PM
#4

Var finns du Kebenikaise? Har4 du någon hemsida?

Kebnekaise
1/21/16, 11:26 AM
Ulla
1/21/16, 12:58 PM
#6

Nu har jag lagt upp en tråd där man kan annonsera sina kurser. Hade glömt bort det, men nu finns den så ni kan hänvisa dit och skriva mera utförligt där istället. Jag kommer att lägga den på löpsedelsplats ett tag så den syns ordentligt.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

Annons:
Stinann
2/9/16, 12:20 AM
#7

Tack för svar! Har anmält mig till Fredholms kurs och får se om jag kommer in. :)

Upp till toppen
Annons: