Annons:
Etiketterköp-och-säljverkstadsplats
Läst 1139 ggr
louiseohman
4/25/16, 3:53 PM

Intresse av att vara assistent sommar 2016

Hej!

Jag heter Louise och studerar mitt andra år på kandidatutbildningen inom fri konst på konst och designhögskolan i Bergen (Norge). Jag kommer från Stockholm och brukar spendera sommaren Stockholm för att jobba och träffa familj och vänner. Under min utbildning här i Norge så har jag fått ett allt större intresse för keramik. Jag har under den senaste terminen börjat att dreja, glasera och göra olika bruksföremål och känner att det här är ett intresse som jag gärna vill utveckla på sidan av mina konststudier. 

Det skulle vara otroligt kul och lärorikt att få möjlighet att vara praktikant/assistent på en keramikverkstad under sommaren 2016. Jag kommer att vara i Stockholm mellan den 6 juni - 31 aug och har intresse av en praktikplats under den perioden. Jag tänker mig att det skulle passa med vissa dagar i veckan under en längre period eller en mer intensiv praktik på heltid under en kortare period, beroende vad som passar bäst för verkstaden. Jag har inga krav på praktiklön och är glad för all kunskap jag kan ta till mig. Jag hjälper gärna till med olika praktiska saker som behövs göras i verkstaden i utbyte mot nya kunskaper.

Jag hoppas verkligen att någon vet var det finns möjlighet för en praktikplats, tipsa gärna!

Maila gärna till: louiseohman@hotmail.com

Tack!

Annons:
Keraleij
5/2/16, 9:36 AM
#1

Jag har plats för en praktikant under sommaren, om du (eller annan intressent) kan tänka dig ett par intensivveckor i Skåne. Kan erbjuda gratis boende men ingen lön. Om du eller någon annan är intresserad går det bra att kontakta mig via hemsidan

Le mera me lera! 🙂
www.kajsaskeramik.se

Upp till toppen
Annons: