Annons:
Etikettom-sajten
Läst 3008 ggr
sajtvärdarna
6/10/16, 8:22 PM

Vill du vara med?

Du kanske är en av dom som läser alla trådar med intresse. Som har bra idéer om hur vårt fantastiska forum ska utvecklas framöver? 

Vi ser att forumet fungerar bra för tekniska frågor. Frågor kommer och man får bra och proffsiga svar på det mesta. Vi skulle gärna vilja utveckla Keramik i fokus så att vi förutom tekniska frågor också har mer av annat. Mer inspiration, fler trådar som engagerar så att fler deltar aktivt, intervjuer, artiklar om olika saker, tävlingar, och inte minst trådar som gör att man lär känna varandra bättre.

Vad skulle du själv vilja ser mer av? Vad skulle få dig att bli mer aktiv/delta med inlägg i trådar? Nu har du din chans att få vara med och påverka forumets innehåll och utformning. Vi tycker ett skulle vara kul om vi var några fler som jobbar med Keramik iFokus.

Det är inget tungt jobb och det är ett ansvar vi delar, så visst kan du hålla dig borta från skärmen över tider du är upptagen av annat eller är mindre intresserad. Tanken är ju att det ska kännas roligt att vara här och inte ett måste. 

Om du vill bli  medhjälpare på keramiksajten så kan du skicka ett meddelande till Ulla.

  • Redigerat 5/20/21, 10:10 PM av Ulla
Annons:
Ulla
7/1/16, 9:37 PM
#1

Nu har vi fått en ny Medarbetare på sajten. Välkommen s.vainio! Hoppas att du kommer att trivas här med oss.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

Ulla
7/1/16, 9:38 PM
#2

Det är bara kul om vi är fler, så hör av dig till mig om du också är intresserad av att vara med.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
RodicaLE
2/12/17, 7:04 PM
#6

som svar på din fråga Ulla om hur  man skulle kunna utveckla forumet.

Först och främst: Jag tycker forumet är toppen som det. Jag lär mig jättemkt av er som har längre erfarenhet - att läsa trådarna är ren kunskap. Tack för att ni delar med er!

Något jag själv skulle gilla är att träffas ihop med andra keramikentusiaster och prata keramik & "labba". Skulle man kunna hjälpas åt med att anordna workshops som postas här på forumet? Den enklaste  formen är rakubränning. 

Det skulle även kunna vara:

- blanda glasyrer

- få till coola effekter med engober

- nakenraku

- saggar

Annons:
Ulla
2/14/17, 8:10 PM
#7

Oj då, jag trodde jag hade svarat på ditt inlägg, men glömde visst att trycka på publiceraknappen.☺️

Kul att du gillar forumet! Det gör jag med, men skulle ändå vilja att det utvecklades på något sätt, tex som jag skriver i #0

Dina idéer är jättebra, och det finns egentligen inget som hindrar att man gör som du föreslår. Jag har själv varit inne på tanken att försöka få ihop ett litet gäng någon gång, men det har ännu inte blivit av.

Om man inte vill diskutera alla detaljer öppet för alla så går det faktiskt att göra det i en dold grupp här på Keramik iFokus.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: