Annons:
Etiketterformadekorera
Läst 1105 ggr
Ulla
10/5/16, 8:00 AM

Är brunt inne igen?

Jag märker att personer som förut gett tummen ner åt allt som är brunt, nu börjar ta fram glasyrer som är -just det- bruna. Betyder det att brunt börjar komma tillbaka som inredningsfärg, eller är det bara tillfälligheter som gjort att jag träffat på keramiker som upptäckt hur vackert det kan vara?

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

Annons:
s.vainio
10/5/16, 8:10 AM
#1

Hoppas hoppas på att det inte (bara) skulle vara en eventuell trend, utan att fler börjar älska brunt :))) så fint!!! Blev bjuden på kaffe igår, kopp o fat med tjock brun rand :) 70-talet jag älskar dig :)

OlgaMaria
10/5/16, 8:38 AM
#2

Brunt var väldigt inne för ca 10 år sen, då ville alla ha sina väggar i olika bruna nyanser. Numera är det inte direkt en trendfärg men inte heller fel. Bruna möbler är helt klart mer rätt nu när trenden att måla vackra möbler vita håller på att mattas av. När det gäller keramik kan jag tänka mig att brunt kan vara ganska inne. Brunt med lite lyster kan se väldigt lyxigt ut och är en fin matchning till många trendfärger nu.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

Maria
10/5/16, 8:39 AM
#3

Såg att Gudrun Sjöden (kläder) har en brun kollektion nu så det ligger kanske i tiden.😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Solhem
10/7/16, 3:16 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Brunt kan vara så fint! Jag gillar mina flaskor. Bilden är på sniskan - men ändå.

Ulla
10/7/16, 3:22 PM
#5

Vackra! (Jag vände på bilden.)

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

Upp till toppen
Annons: