Annons:
Etikettermaterialråvarorleror
Läst 991 ggr
Simon.haggbom@kolsvart.se

Någon som säljer stengodsglasyr?

Skulle vilja experimentera lite mer med glasyrer av olika sorter men inte börja köpa på mig massa då de lätt blir dyrt. Någon som har olika stengodsglasyr och vill sälja? Vill veta exakt vad de är för glasyrer om jag ska köpa dock. Kanske någon som lägger ner en hobby eller liknande? Har precis köpt ugn.. och ska köpa en drejskiva. Men kommer flytta där de inte finns någon återförsäljare av keramiksaker så tänkte jag skulle kolla vad som finns.

Annons:
Simon.haggbom@kolsvart.se
#1

Helst inte färdigblandad utan pulver då det är lättare att frakta.

Simon.haggbom@kolsvart.se
#2

Fortfarande intresserad. Behöver inte va stora mängder heller. Vill kunna experimentera lite. att börja köpa på sig massa olika är så dyrt spec som föräldraledig. Ingen som har olika de vill bli av med eller någon som lägger ner verksamheten och har över glasyr de säljer billigt.

morenique
2017-03-05 10:29
#3

Vart bor du Simon?

Simon.haggbom@kolsvart.se
#4

Stockholm :) fick tag i några men alltid kul att veta vad folk kan ha.

Simon.haggbom@kolsvart.se
#5

ingen som säljer?

Ulla
2017-03-14 18:35
#6

Tyvärr, Jag har inget att sälja.

Du skulle också kunna kolla med Seemann i Stockholm. Där kunde man förut köpa mindre mängder glasyr. Vet att jag köpte påsar på 1/2 kg när jag ville testa olika. Nu var det många år sedan, men det skadar ju inte att höra efter.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

Annons:
Simon.haggbom@kolsvart.se
#7

dyrgast och otrevligaste stället jag besökt och kontaktat så… never again de skulle även ha runt 300kr /typ

Simon.haggbom@kolsvart.se
#8

drygaste

Upp till toppen
Annons: