Annons:
Läst 981 ggr
Giema
2017-05-09 07:07

Terra sigillata

Hittade inte sökrutan…..finns här info om Terra sigillata? Hur tjock, glättat, skröj tempo osv osv…??

Annons:
Ulla
2017-05-09 10:00
#1

Om du tittar på ditt inlägg (och här) så ser du att orden Terra sigillata är underprickade. Det betyder att en länk till ett inlägg eller en artikel som handlar om det finns med i vår ordlista. Klicka på Terra sigillata i ditt eget inlägg, eller leta i lexikonet. Det hittar du rakt här ovanför bland länkarna: Om sajten, Lexikon, Länkar, Medlemmar, Sök. Som du ser så finns där också en länk till sökrutan.

En kul grej:
Den som vill kan själv fylla på med nya ord i vår ordlista:
Man skriver ett nytt inlägg med ordet som rubrik.  Sedan klickar man i rutan Tillhör sajtens lexikon som finns nedanför skrivrutan och postar inlägget. Vips så blir ordet i alla trådar i keramikforumet länkade till ditt inlägg. Ordet läggs också till i ordlistan.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

Giema
2017-05-09 20:40
#2

Inga prickar under ordet Terra sigillata Hittar ingen sökruta. Funkar inte att klicka på ordet😣

Ulla
2017-05-09 21:29
#3

Då använder du säkert den nerbantade mobilversionen av iFokus. Längst ner där hittar du: "Visa sajten i full version". Klicka på den så borde du hitta länkarna. Men du får nog scrolla en del om skärmen är liten.

Jag använder alltid fullversionen på min dator och på min iPad.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

Giema
2017-05-10 06:48
#4

Tack Ulla!! Jättesnällt, nu funkar det! Så mycket bra skrivet om TS!

Ulla
2017-05-10 07:51
#5

Javisst är det. Dessutom får man bra information i kommentarerna under artikeln också, så det kan vara värt att skumma igenom dem också.🥵🙂

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

Upp till toppen
Annons: