Annons:
Etikettegen-hemsida
Läst 4729 ggr
lacultura
2011-01-13 15:49

webshop för kakel?

Hej! Jag och min vän försöker nu lägga upp en webshop för kakel--- så här långt har vi kommit…. tacksamma för åsikter, hjälp, råd, etc innan vi gör den klar och skickar ut i cybervärlden..

Annons:
pyromanen
2011-01-13 19:37
#1

Kul!

En synpunkt: När jag klickar på en bild för att få se en större bild kommer det istället… en mycket mindre bild.  Jag tror man vill kunna se närmare.

Bra med miljöbilderna, så man kan se plattorna i en sammanhng.

lacultura
2011-01-14 10:37
#2

Tack för synpunkerna :) Vad konstigt…med en MINDRE bild alltså. det blir det inte hos oss… någon annan som får upp det likadant. Vi ska ta miljöbilder så snart vi har…:)

Tosabiten
2011-01-14 11:35
#3

Jag ser också pyttesmå bilderFlört

lacultura
2011-01-14 13:19
#4

Hm…klickar ni på 'pruduktbild/product image'? Vi har använt ZenCart, nån annan som har gjort det?

pyromanen
2011-01-14 18:41
#5

Jag klickade först på en platta på förstasidan. Vet inte varför, kanske nån sorts standard-vana att man bruker få en större bild att se om man klickar på en liten bild. Då kommer det upp ett urval där det står "produktbild..," Om jag klickar på en av dessa så kommer den upp ensam men inte större, men det står nu en möjlighet "större bild". Om jag trycker på "större bild" kommer det upp en aning större bild (fast då blir den "pixlig").  Så 3 mustryck tog det för mig att få upp en större bild och den var inte mycket större och den var pixlig.  Jag tror man måste tänka att användaren av en hemsida är lat och ska komma fram snabbt till produkten.  Så få klick som möjligt och sen ska man ha en stor bild av bra kvalité.

hellekobbernagel
2012-07-12 09:31
#6

Hej

hemsidan ser lyxi ut och jag lockas att skaffa nytt badrum med nya kakel. Små bilder är kanske för copyright.

//Helle Kobbernagel

Helle K Keramik Gotland
www.helle-k.com

Annons:
[perlennart]1
2012-07-12 09:35
#7

Jag hittar inge hemsida!! var är den?

KeramikeniSkredsvik
2012-07-12 10:12
#8

Jag hittar inte heller nån hemsida … blir ju nyfiken ju …

Upp till toppen
Annons: