Annons:
Etikettinspiration
Läst 3347 ggr
LenaP
3/31/11, 4:59 PM

kreativitetsgruppen

undrar bara lite vad som hände.. till höger står det hos mig "diskussioner där jag deltar".. "finns det någon kvar i kreativitetsgruppen" Men när jag klickar på det så får jag meddelande om att jag inte är behörig. Sen när jag klickar på något annat så kommer samma rad upp till höre igen.

Jag var med i den gruppen förut och skrev ett inlägg för några dagar sedan.

Annons:
Ulla
3/31/11, 5:37 PM
#1

Jag tog bort gruppen eftersom det inte var någon aktivitet alls i den. (Eller rättare sagt, jag gjorde gruppen osynlig för att den inte skulle försvinna ifall den behöver väckas till liv igen.)

Idéen var jättebra så det vore kul om vi kunde göra någon av den. Eventuellt hitta på något liknande i det öppna forumet istället. Kanske inte lika ambitiöst eftersom folk inte hann med.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

pyromanen
3/31/11, 5:40 PM
#2

Vi försökte för något år sedan dra igång en sluten kreativitetsgrupp. Tanken var att vi skulle turas om att formulera uppgifter och de som ville/hade tid/lust kunde delta och göra uppgifterna.  Syftet var att genom att få uppgifter "provoceras" att göra annat än det man brukar och kanske förhoppningsvis utvecklas/få inspiration.  Anledning till att gruppen var sluten var att en del är blyga för att visa upp sina saker fritt ute "på nätet" framförallt kanske om det inte är "egna" färdiga saker man är stolt över utan snarare övningsobjekt som ibland i sakens natur måste vara mer eller mindre misslyckade.

I alla fall så rann kreativitetsgruppen ganska snabbt ut i sanden, eftersom folk inte hann med att göra uppgifterna.  Ulla-chefen har därför rensat bort gamla kreativitetsgruppen (därför kan du och andra inte läsa den mer). Men inte har vi gett upp helt heller!  Det var ju väldigt många som anmälda sig till kreativitetsgruppen vilket vi ser som att det faktiskt finns ett stort intresse och att idén är bra i grunden. Så vi hoppas det kan bli en bättrefungerande "lightversion" som inte blir dold, utan kommer bli synlig för alla och med uppgifter som inte kräver mycket tid.  Snart dyker det nog upp en sådan tråd Glad

Ulla
3/31/11, 5:49 PM
#3

Glad Bra att du förklarar pyro, det är säkert många som undrar.

Det vore kul att få litet tips och förslag på hur det skulle kunna se ut.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

LenaP
3/31/11, 7:20 PM
#4

ok ingen fara.

Ulla
10/28/15, 9:13 PM
#5

Jag tycker fortfarande att det här är en superbra idé. Kanske någon ny medlem har förslag på hur man skulle kunna göra för att genomföra den? Spåna på!🤔

Keramik är så mycket mer än frågor om ugnar och glasyrer.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

Upp till toppen
Annons: