Annons:
Etiketterköp-och-säljverkstadsplats
Läst 4513 ggr
Sophia
7/3/11, 8:53 PM

ledig plats i verkstad på Kungsholmen, Stockholm

Nu har vi en ledig plats i vår keramikverkstad Hjalmars Fabrik i Kristineberg på Kungsholmen i Stockholm. Vi är 7 st som håller till i en trevlig och ljus lokal i gatuplan. Nära till tunnelbana Kristineberg. Gemensam ugn och drejskivor finns. I lokalen som också har en liten butiksdel brukar vi ha marknader ett par gånger om året. Hyra 1000kr i månaden, när man blir medlem betalar man också en insats som fås tillbaka om man slutar i verkstaden. Vi är snälla och trevliga! Platsen hyrs ut från 1/8. Hör av dig till mig om du är intresserad så bestämmer vi en tid då du får komma och titta.

mejla till:sophiaviola@hotmail.com

/Sophia

Annons:
Sophia
7/13/11, 9:46 PM
#1

Platsen finns fortfarande kvar!

Parvin Nassiri
11/26/11, 10:44 PM
#2

Hej! jag är intresserad av  platsen. Jag har börjat går på keramik kurs och har kommit fram en del .Hör gärna av dig om platsen är kvar

MVH ParvinGlad

nardis
11/30/11, 8:49 PM
#3

Hej!

Har ni fortfarande plats kvar? Jag planerar att söka keramikutbildningar till hösten och skulle därför behöva hyra en plats i verkstad för att göra arbetsprover. Hoppas på svar!

Hälsningar Märta

TiinaQ
7/1/14, 4:16 PM
#4

Jag är intresserad av en plats efter ett  keramikår på folkhögskola, men kan först i mitten på september…

Hälsningar Tiina

Upp till toppen
Annons: