Annons:
Etiketterköp-och-säljverkstadsplats
Läst 3241 ggr
LenaStina
7/18/11, 1:57 PM

Prismas keramikbok till salu.

Hej.

Jag köpte Prismas stora keramikbok för ett par år sedan och har inte stort mer än bläddrat i den. Den är alltså i nyskick.

Den verkar jättebra men jag upptäckte att jag redan hade böcker som tar upp det som står i den. Känns som den är både ganska grundläggande men också mer avancerad för de som har kommit längre.

Ser i en katalog att den kostar 510 kr + moms + frakt…….jag tänkte mej 400 kr inkl moms och frakt. (Med post är frakten 72 kr.)

/Lenastina

Annons:
LenaStina
7/18/11, 8:10 PM
#1

Aj då, såg att allibris har den för 249 kr inkl frakt. Hmm…då har jag gjort ett dåligt köp. Det var väl dumt.

Jag tror jag behåller den då istället, för det blir lite för lite betalt om jag ska kunna matcha adlibris.

/Lenastina

Lindbergskan
2/16/13, 2:33 PM
#2

Har du kvar den är jag intresserad.. Den är slut på förlaget.

/Ingela

LenaStina
1/6/14, 7:14 PM
#3

Hej Ingela.

Oj oj, det var längesedan jag var inne på iFokus, men nu slank jag in igen och hittade frågan från dig om Prismas keramikbok. Jo, den är kvar, och den är lika fin som när jag skrev inlägget.

Maila gärna till lena@lenastina.se om det fortfarande är intressant. Jag kan skicka den enligt samma förutsättningar som tidigare även om portot säkert har gått upp något.

/Lena

Upp till toppen
Annons: