Fikapaus

Kreativ idespruta sökes i Kil/Karlstad

2013-01-02 20:15 #0 av: drake3

Hej.
Jag jobbar för dagen som tatuerare, men saknar keramiken. Har komplett verkstad, men saknar någon att bolla ideér med och som kan få mej att driva igång igen.
Vi kanske kan tillverka saker och stå på marknader och sälja. Jag är nog mer bohem än pedant och det är väl bra om vi ligger på samma våglängd. Ofta har jag ideér men det händer inget.....
Skicka mej gärna ett mail och berätta vem du är och skicka med mobilnummer så hör jag av mej om du verkar vara den jag söker.

Anmäl
2013-01-02 22:47 #1 av: [davidskeramik]

Jag har massor av idéer men bor för långt bort. Annars hade jag gärna bollat med dig.

Anmäl
2013-05-22 10:37 #2 av: Bamsekludden

Hej
Jag har samma funderingar som du. Och jag har idéer . Samt att jag blir inspirerad av att jobba ihop med andra och då går jag igång och blir verkligt produktiv. Samt att jag gillar att delta i de andras arbete oxå. Man hjälper varandra med att titta och lösa teknik, färg, glasyr, bränning etc.
Det är skitkul!
Hur får man kontakt med dig?

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.