Annons:
Etikettoff-topic
Läst 3447 ggr
drake3
1/2/13, 8:15 PM

Kreativ idespruta sökes i Kil/Karlstad

Hej.
Jag jobbar för dagen som tatuerare, men saknar keramiken. Har komplett verkstad, men saknar någon att bolla ideér med och som kan få mej att driva igång igen.
Vi kanske kan tillverka saker och stå på marknader och sälja. Jag är nog mer bohem än pedant och det är väl bra om vi ligger på samma våglängd. Ofta har jag ideér men det händer inget…..
Skicka mej gärna ett mail och berätta vem du är och skicka med mobilnummer så hör jag av mej om du verkar vara den jag söker.

Annons:
[davidskeramik]
1/2/13, 10:47 PM
#1

Jag har massor av idéer men bor för långt bort. Annars hade jag gärna bollat med dig.

Bamsekludden
5/22/13, 10:37 AM
#2

Hej Jag har samma funderingar som du. Och jag har idéer . Samt att jag blir inspirerad av att jobba ihop med andra och då går jag igång och blir verkligt produktiv. Samt att jag gillar att delta i de andras arbete oxå. Man hjälper varandra med att titta och lösa teknik, färg, glasyr, bränning etc. Det är skitkul! Hur får man kontakt med dig?

drake3
11/4/20, 1:40 PM
#3

#2: Hej.
Såg att du svarat på mitt inlägg 2013. Ber om ursäkt för jag såg det nu.
Inlägget är fortfarande aktuellt, men jag förstår om du hittat någon sådan.
Hittar ingenting på denna sidan längre.
Min mailadress är : julmust65@gmail.com om du känner för att höra av dej. Kanske ta en fika och se vad som händer.

Jeanette

Ulla
11/4/20, 1:58 PM
#4

#3: Hej drake3. Bättre sent än aldrig. Hoppas att du får kontakt. ✊

Ta dig gärna tid att undersöka nya iFokus. Klicka på olika länkar, då kommer du att upptäcka att allt är ganska logiskt placerat och att det mesta finns på ungefär samma plats som innan omarbetningen.

Så här skrev jag till en annan användare. Hoppas att det kan vara till hjälp:

En iFokussida har tre delar:

  • En spalt på vänster sida där du hittar länkar till alla inlägg som skrivits på sajten.
  • En mittendel där du läser och skriver i den aktuella tråden
  • En spalt till höger där du hittar allt som rör dig själv

På datorn ser man alla tre spalterna samtidigt, medan man på mobilen ser en i taget. För att nå listan med inlägg på mobilen klickar du på de tre små strecken högst upp till vänster (eller sveper med fingret från vänster till höger). För att nå dina personliga inställningar klickar du på din Avatar som du hittar högst upp till höger (eller sveper med fingret från höger till vänster).
Hur det ser ut på en platta beror nog på hur stor skärmen är, hur mycket som ryms på den.

Nå, när du kommit till högermenyn så hittar du dina meddelanden där, under ditt användarnamn.

För att skriva ett meddelande till en viss person så når du honom/henne genom att klicka på användarnamnet.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

  • Redigerat 11/4/20, 2:06 PM av Ulla
drake3
11/5/20, 8:15 AM
#5

#4: Hej.
Förr hade man egna foto här. Vart hittar jag dom nu?

Ulla
11/5/20, 8:58 AM
#6

#5: Klicka på ditt eget namn eller din Avatar så kommer du till din persoliga sida. En bit ner på sidan hittar du dina gamla bilder. Är det de bilderna du menar?

När du vill lägga in nya bilder i ett inlägg eller en kommentar så finns det under skrivrutan en ruta som det står Bifoga bild eller fil bredvid. Klicka på den och välj de bilder du vill lägga in.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

Annons:
Upp till toppen
Annons: