Annons:
Etiketterundersökningartopplistor
Läst 2909 ggr
[ton]
2014-02-07 12:11

Leverantörer

Vad är viktigaste aspekten vid val av leverantör?

Annons:
L.A.E
2014-02-07 12:37
#1

Kundskap är ju viktigt hos leverantören för annars kan det ju gå helt fel för den som har beställt något och inte kan så mycket själv.

Keraleij
2014-02-07 12:44
#2

Tja, det var inte lätt att välja vilket som är absolut viktigast… Jag vill ha en leverantör som har allt ovanstående.

Le mera me lera! 🙂
www.kajsaskeramik.se

sisela
2014-02-07 12:54
#3

Egentligen tycker jag "billiga priser" men eftersom jag mest handlar på Cerama, där det varken är billigt eller speciellt bra service, så tog jag "nära". Jag kan åka til cerama på 20 min och spara all frakt därifrån och få materialet med hem direkt.

abbis
2014-02-07 14:13
#4

Kunskap när man säljer specialprodukter förutsätter jag..

Bra priser valde jag..Skulle även vilja ha fraktfritt  vid stora volymer..vore en service jag tror man skulle vinna kunder på..

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

pyromanen
2014-02-07 19:35
#5

Svarade annat för det handlar om kombination: Hen ska ha det jag vill ha, till någorlunda rimligt pros och så vill jag ha trevligt bemötande.

[rolnor]
2014-02-08 10:23
#6

Jag gillar att det finns ett stort sortiment, men självklart får det även gärna vara bra priser.

Annons:
Godsagare
2014-02-09 11:36
#7

Allt sedan jag råkade komma över ca 740 kg råmaterial på Blocket så är det inte mycket jag behöver köpa längre.
Verktyg har jag massor och har även handlat direkt i Kina under mina resor dit. Har massor över till andra också…

Lera är det jag behöver köpa och senast blev det 250 kg när jag körde genom Tyskland. Hade kunnat ta mer men jag måste hinna göra av med det också innan det blir för pack-hårt.
Får väl köpa mig en Peter Pugger-kvarn när jag råkar få lite slantar över. Då gissar jag att det blir direktimport från USA.

Upp till toppen
Annons: