Annons:
Etiketterförsäljningmarknadsföring
Läst 2390 ggr
[rolnor]
2015-02-05 20:20

KHVC nätbutik

Den har öppnat nu, kul kolla priser. En kvinna tar 5000 för verk som ska hängas på vägg, inget som imponerar på mej men kul om hon får nåt sålt. Fina saker, tekannor bl.a. 1000 spänn för en sån är ju inte mycket, tar en väldig tid för mej få till en snygg kanna i alla fall. Kostar att vara med, stora frågan är hur mycket sajten marknadsförs och hur namnkunnigt alltihopa är?? Skulle vara kul om fler ville kolla och diskutera, själv hade jag tänkt vara med men det är så dyrt..

Annons:
[rolnor]
2015-02-05 20:24
#1

Hanna Hyving heter hon som gör väggtavlorna.

Solhem
2015-02-06 16:44
#2

Jag gillade Hanna Hyvings "tavlor" - stor peng, dock. Men dyrt vet jag inte. Det finns mycket fint, men allt imponerar inte (förstås - smaken är som baken)

[rolnor]
2015-02-06 23:16
#3

Nej, det är inte dyrt, men jag tror att många tvekar att lägga så mycket om hon inte har ett namn, men det har hon nog, har hållt på i 15 år stod det tror jag. Sen att köpa konst på nätet är jag tveksam till överhuvudtaget, jag vet ju hur svårt det är fånga glasyrers färg och djup med kamera. Fundrar att det är ju ännu inte så många keramiker som hoppat på butiken?

Keraleij
2015-02-08 10:32
#4

Jag undrar lite grand hur kunderna nu ska hitta till oss som är med i KHVC, men  inte anslutit oss till webbshopen. Den tidigare adressen khvc.se är nu endast för webbshopsanslutna medlemmar. Jag hade tidigare länk till min hemsida från denna sida med ganska många träffar varje månad. Nu ska dessa tydligen hitta mig genom nya adressen khvc.org istället, hur det nu ska gå till??

Le mera me lera! 🙂
www.kajsaskeramik.se

[rolnor]
2015-02-08 16:19
#5

Hm.. det var ju inte bra byta adress?

Upp till toppen
Annons: