Annons:
Etiketterkurserutbildningar
Läst 1660 ggr
Valkyrija
2015-07-12 17:33

Börja med keramik?

Hej!
Min pojkvän har pratat mycket om hur roligt an tyckte det var att hålla på med keramik och jag är lite nyfiken på om det finns några kurser i närheten av Trollhättan? Andra tips på hur man kan börja? :)

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Annons:
Ulla
2015-07-13 16:25
#1

Att gå på kurs är nog en bra idé när man är alldeles ny. Där kan man lära sig grunderna så att man slipper göra en massa misstag när man sedan ska köra på egen hand. Det allra svåraste verkar vara att hitta någonstans där man kan bränna sina alster, och man vill kanske inte investera i en dyr ugn innan man ens vet om man tycker det är så kul att man vill fortsätta.

Men, jag håller med din pojkvän. Det är jättekul med keramik!

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

pyromanen
2015-07-13 21:26
#2

Känner inte till Trollhättanområdet, men annars kan en ide vara en sommarkurs på en folkhögskola? De gångarna jag provat det har varit fantastiskt inspirerande😊

Ulla
2015-07-13 21:31
#3

Det håller jag absolut med om. Finns ingen bättre semester. När jag gick en rakukurs på Mullsjö Folkhögskola för många år sedan så var det flera par som var där. De hade valt olika kurser att delta i och några hade varit där flera år i rad.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

nilasdotter
2015-07-15 18:46
#4

Formakademin  i Lidköping, jättebra utbildning!
www.formakademin.se 

/Alexandra 
Studio NILASDOTTER
www.nilasdotter.com

MVH

 Alexandra Nilasdotter / www.nilasdotter.com / info@nilasdotter.com

Upp till toppen
Annons: