Annons:
Etiketterförsäljningmarknadsföring
Läst 2579 ggr
[rolnor]
8/5/15, 4:04 PM

Min keramik

Nu finns några av mina saker i Konsthantverkscentrums webbutik.

http://www.konsthantverkscentrum.se/produkter-per-kategori/material/keramik/

Annons:
[rolnor]
8/5/15, 4:05 PM
#1

Jag heter Rolf Norén ska tilläggas.

MaudSkobyKrukmakeri
8/11/15, 8:38 AM
#2

Kul! Jättefin oxblod!

Maud Andersson
www.skobykrukmakeri.se

[rolnor]
8/11/15, 10:37 AM
#3

Tack! Jag gillar dina saker i khvc-s butik, dom väcker ett ha-begär.

Ulle
8/11/15, 11:28 AM
#4

Lycka till med försäljningen, Rolnor! 

Jag gillar också oxblodsglasyren.

It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.

[rolnor]
8/11/15, 2:45 PM
#5

Tack, kul att glasyren får godkänt, är en del jobb bakom den. Har varit mycket arbete med att få bilder som är ok men nu är jag nöjd med fotona på khvc-s butiksida. Vore kul höra om du fått sälja något Maud?

MaudSkobyKrukmakeri
8/11/15, 10:58 PM
#6

#3 Tack! Låt ha-begäret flöda bara! ;) #5 Har precis skickat iväg min första order, så nu har det börjat. Sakta men säkert kanske…??

Maud Andersson
www.skobykrukmakeri.se

Annons:
[rolnor]
8/12/15, 5:22 PM
#7

En nackdel som jag ser det är att sajten är mycket liten, femton sidor med keramik bara. Ska bli intressant se nästa år om det tillkommer fler keramiker eller om flera hoppar av, 3500:- i avgift för ett år innebär att man måste sälja en hel del om det ska bära sej ju.

MaudSkobyKrukmakeri
8/13/15, 6:51 AM
#8

Avgiften är stor. Men man får väga det emot att det är en fin nätbutik med kvalité och att det skulle ha varit dyrare att vara med i en riktig butik jag tänker testa detta en tid och sen får jag se vad jag gör.

Maud Andersson
www.skobykrukmakeri.se

[rolnor]
8/13/15, 2:10 PM
#9

Ja, att komma så högt på google vid sökning på konsthantverk är i princip omöjligt för en enskild keramiker. Jag gjorde reklam själv för en egen webbutik med google adwords, kostade en förmögenhet och gav liten utdelning. KHVC är ju garant för att sakerna håller god kvalite också, synd att det är så få som känner till dom. När jag pratar med folk så känner dom till konsthantverkarna men inte konsthantverkscentrum.

MaudSkobyKrukmakeri
8/13/15, 5:11 PM
#10

Vi får lära dom. ;)

Maud Andersson
www.skobykrukmakeri.se

KeramikeniSkredsvik
8/14/15, 11:35 PM
#11

#9 garant för kvalitet - blir det ju inte förrän kunderna anser det. 
Precis som du säger - om ingen vet vad KHVC står för så vet ju heller ingen att det är garanti för kvalitet … om det nu är det …
Själv säger mig det inte speciellt mycket :)

[rolnor]
8/15/15, 11:23 AM
#12

Ja det kan verkligen diskuteras, det är ju en organisation för såna som gått konstfack i första hand och antagningskraven dit är tuffa. Jag tycker att det är varierande kvalite i butiken, svårt fota keramik ska sägas.

Upp till toppen
Annons: