Annons:
Etikettvideo
Läst 2317 ggr
Skabbekatten
2015-12-18 22:27

The great pottery throw down

Är det någon mer än mig som fått syn på denna skojiga serie? Äntligen en tävlingssåpa i min smak med något jag kan relatera till och tycka är intressant!

Vad som är intressant är ju också naturligtvis hur mycket tycke och smak skiftar från person till person. En del av det som programledarna tycker är "great" "fantastic" och "splendid" tycker jag ser slarvigt ut.

Hela serien om 6 timmeslånga avsnitt ligger i gruppen "Keramiker i Skandinavien" på Facebook.

Annons:
VildaVittra
2015-12-18 22:32
#1

Jag har sett att den dök upp i engelska tv-tablåer, men inte hittat någonstans att se den. Är inte medlem på facebook, så kan inte kolla där.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Keraleij
2015-12-19 09:49
#2

Har sett diskussioner om denna programserie på Instagram och velat se. -men inte heller hittat den någonstans. Sökt gå med i facebookgruppen nu!

Le mera me lera! 🙂
www.kajsaskeramik.se

Keraleij
2015-12-19 09:55
#3

Kan tipsa om en annan trevlig programserie som gick på dansk TV i somras: "Made in Denmark"

Där får en grupp konsthantverkare inom olika discipliner, prova på varandras hantverk. En keramiker, en smed, en läderhantverkare, en finsnickare, en silversmed, en glasblåsare och en som jobbar med papper.

Se avsnitten här

Le mera me lera! 🙂
www.kajsaskeramik.se

nyburgaren
2015-12-19 10:46
#4

Kollade in programmet det va inget för mig.. Men hittade Lee Kang-Hyo. Onggi Master.

[rolnor]
2015-12-19 11:23
#5

Här är en länk till alla avsnitt, finns på youtube, http://www.youtube.com/playlist?list=PL5A4nPQbUF8A5zoCyctcCbEyGAmxVNBt8

[rolnor]
2015-12-19 11:26
#6

Det är bara preview tydligen, sorry!

Annons:
agraff
2015-12-20 08:57
#7

Riktigt skojigt att se tycker jag även om kvalitén på det som tillverkas varierar men själva upplägget är ju superkul för oss lernördar!

Såg de första avsnitten på youtube  för ett tag sen men har hittat de senare tyvärr….

Upp till toppen
Annons: