Annons:
Etikettermaterialråvarorleror
Läst 1458 ggr
nyburgaren
12/23/15, 10:58 AM

Vad vill du att tomten ska komma med

Just nu önskar jag mig et USB mikroskåp jag vet att inte tomten kommer med det. Men ett minst 5 mp i HD kvalite. Är ganska dyrt så blir allt lättare att snabbare sortera bort prover som inte är värda att jobba på..

Annons:
[rolnor]
12/23/15, 11:21 AM
#1

Inspiration!

nyburgaren
12/23/15, 11:38 AM
#2

Gå ut i naturen Rolnor eller goggla på nätet..Inspiration brukar inte vara problem mest en frustration att man har för mycket inom sig.. att man inte får saker gjort tiden hinner liksom inte med.. har precis blandat tre prover och vet inte vilket ben man ska stå på…..

nyburgaren
12/23/15, 11:40 AM
#3

Fokus är mitt stora problem önska tomten kan komma med mer fokus till mig

[rolnor]
12/23/15, 2:37 PM
#4

Jag älskar att bläddra i ceramics monthly, kostar men det är riktigt trevligt. Focus är inte lätt, priorotering nödvändigt.

Ulla
12/23/15, 6:15 PM
#5

Mera fokus vore inte så dumt. Jag känner mig ofta som åsnan mellan två hötappar. Det finns alltför mycket att göra som drar åt olika håll.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

pyromanen
12/23/15, 7:15 PM
#6

Fler timmar på dygnen, fler dagar på året 100 extra senesterdagar pr år och längre helgar 😃

Annons:
sisela
12/27/15, 11:34 AM
#7

Jag har fått en liten bebis av "tomten" så nu önskar jag att kunna kombinera mammaledighet med verkstad i viss mån i alla fall. Jag har försummat keramiken under graviditeten. Har inte alls haft lust mellan illamående, förkylning, foglossning etc. Nu börjar jag ha lust igen men nu är det knepigare med tid, sömn och ork. Om ett tag kanske vi har fått lite bättre rutiner.

nyburgaren
12/27/15, 11:41 AM
#8

Grattis Sisela.. Tycks vara att man får skaffa sina egna julklappar på egen hand.. Jag för min del får köpa min imorgon när affärerna har öppnat..

Ulla
12/27/15, 1:17 PM
#9

Grattis sisela! Du måste ha fått den allra bästa julklappen av alla.❤️

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

[rolnor]
12/27/15, 1:34 PM
#10

Grattis sisela, blev det snopp eller snippa?

Upp till toppen
Annons: