Annons:
Etiketterkurserutbildningar
Läst 1389 ggr
soffania
2016-01-23 11:47

Utbildning

Hej!

Till hösten tänkte jag gå grebbestads ettåriga utbildning i keramik och tänkte kolla om det finns någon här som gått deras utbildning och kan rekommendera/inte rekommendera deras utbilding?

Har någon tips om annan utbildning på folkhögskolenivå för mig som har noll erfarenhet sedan tidigare (har hittat en del där det krävs erfarenhet sedan tidigare vilket inte är aktuellt)

Annons:
alvvind
2016-01-23 12:01
#1

Hej!

Jag kan varmt rekommendera Capellagården på Öland. Den passar alla nivåer, man får en egen arbetsplats och drejskiva. Du får tillgång till massa material att få experimentera med och kunniga lärare vid din sida. Capellagården i sig är idyllisk, ett litet paradis:) Jag går här själv nu och tror du får leta länge för finna något bättre.

Med varma hälsningar,

Älva

Kerztin
2016-01-24 16:57
#2

Hej! Leksands folkhögskola har en keramikutbildning som ska vara bra. Jag har själv inte gått där men jag har hört mycket gott om den från flera personer. Mvh Kerstin

soffania
2016-01-24 17:30
#3

Tack så mycket för svar! Ingen som har några negativa åsikter om någon utbildning och isf varför? Eller fler tips mottages gärna

Upp till toppen
Annons: