Annons:
Etiketterköp-och-säljverkstadsplats
Läst 2079 ggr
Ingvar.B
3/12/16, 1:40 PM

Stengodsugn säljes.

Jag ska hjälpa en person att sälja sin ugn. Det är en äldre Ruben Lind, "Studio 086"

med nyligen utbytt automatik till en bättre begagnad sådan. Innermåtten är 50x47x36 cm. och den är på 8,5 kw. Det följer med sättmaterial och en omgång nya reservelement. 

Jag har svårt för att uppskatta något värde för ugnen,  men den är fullt fungerande men dock lite äldre. Om det finns något intresse, får ni gärna komma med ett bud.  Det finns bilder, men lyckades för närvarande inta att skicka dom vidare från min mobil. 

Ingvar.

Annons:
Ingvar.B
3/12/16, 1:51 PM
#1

Glömde skriva att ugnen finns i Varberg, och att det går bra att ringa: 070-5311559

Leramani
3/12/16, 7:35 PM
#2

Det vore bra att få veta vilka av måtten som är var,  höjd?  bredd?  djup?  och om den är frontmatad eller toppmatad,  dvs dörren är fram eller upptill?

De Lapsus Resurgam

Ingvar.B
3/22/16, 3:10 PM
#3

Hej igen. Gör ett nytt försök och ser om det finns något intresse för ugnen.

Ugnen är toppmatad med innermåtten: H=50  B=36  L=47. Har bilder, men det funkar inte att få in dom här, men kan ordna med nya. Ugnen kostar 2000kr. inkl.  extra elementsats.  Ägaren behöver bli av med den omgående pga. flytt. 

Ingvar.

Ulla
3/22/16, 4:08 PM
#4

Konstigt att du inte får in bilderna. Bockar du för Bifoga bild/fil-rutan under skrivrutan? Den borde funka.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

Ingvar.B
3/22/16, 4:17 PM
#5

Jo det gör jag, men problemet är att det inte går att överföra bilderna som ligger som bifogad fil i min mobil.

Ingvar

Ingvar.B
3/24/16, 12:51 PM
#6

Nu är ugnen såld.

Annons:
Upp till toppen
Annons: