Annons:
Etikettövrigt
Läst 1207 ggr
Samanelyass
5/27/16, 4:28 PM

Lärlingsplats sökes!!

Hej! Mitt namn är Saman, 24 år, och jag söker ihärdigt ett ställe eller en keramiker där jag kan få lärlingsplats! Jag kommer från hantverksakademin och behöver en lärlingsplats, och jag är en person som sätter arbetsetik, moral, och ambition på kartan.

Om man möjligtvis kan hänvisa till en, jag har sökt till ett 20 tal just nu

Ha en underbar dag!

Annons:
[AnimeV4]
5/27/16, 4:41 PM
#1

Facebook brukar vara en bra källa! Nu är det plåtslageri min sambo håller på med, men i den gruppen är det faktiskt många som söker lärlingar där. Blocket kanske också kan vara något?🙂

Terrakotta
5/28/16, 8:35 AM
#2

Går du där nu? Vilken inriktning går du och var i landet? Hur lång tid gäller det samt hur många dagar/vecka? Elisabeth

Terrakotta

Samanelyass
5/30/16, 5:21 PM
#3

Hej! för att komma in i programmet, behöver jag en lärlingsplats någonstans. Min inriktning är Keramik,  och det gäller i stockholm. Utbildningen är 2 år, så en lärlingsplats på 2 år. Men det behöver inte vara exakt 2 år, utan det gynnar mig så mycket som det går. Jag skulle säga 4-5 dagar i veckan, men jag kan återkomma med exakta svar. 

/Saman =)

Terrakotta
5/31/16, 7:37 AM
#4

Okej. Jag förstår ..jag finns i Göteborg. Har du kollat med KKV Nacka eller andra intresseorganisationer för keramiker. Khvc konsthantverkscenter, de kan då skicka ut ett medlrmsmejl eller ta med det i sitt medlemsbrev. Elisabeth

Terrakotta

nyburgaren
5/31/16, 7:41 PM
#5

Har du inget telefonnummer????

Upp till toppen
Annons: