Annons:
Etiketterutrustningverkstadverktyg
Läst 1546 ggr
AlexandraJohansson
8/23/16, 8:14 AM

Verkstadsplats Södermalm, Stockholm

Hej,

Vi vill hitta den perfekta personen som vill hyra in sig lördagar/söndagar (en dag i veckan) i vår verkstad på Lundagatan.46, Södermalm i Stockholm!

Du är/vill: Nogrann med städning, gillar att jobba själv, organiserad på små utrymmen och har en dröm om att eventuellt börja sälja dina verk.

Vi är: En "no-wheel-studio", dvs att vi inte använder oss av drejplatta, vi kommer inte heller ha plats för någon i verkstan (däremot finns det plats i förrådet om en vill lyfta in och ut den då den används). I övrigt är vi två flitiga deltidskeramiker som håller i kurser och workshops samt jobbar med våra egna verk. Vi har deltidsjobb vid sidan av och hyr därför ut verkstan de dagar vi inte kan använda den :)

Du har möjlighet att sälja dina verk, bränna i vår ugn och vid överenskommet får du gärna anordna kurser/workshops i lokalen.

Hör av dig till mig vid intresse: mejla på alex@ajoh.se eller ring 0704828449

Alexandra Johansson

A JOH

Allt gott,
Alexandra Johansson
www.ajoh.se

Annons:
Guldpaddan
9/6/16, 5:18 PM
#1

Hej, jag är nog inte riktigt den ni söker. Men jag och min 10-åriga son är sugna på att testa keramik. Jag har tidigare när jag var mycket ung hållt på lite, så jag har ingen jätte koll, men fattar grunderna. Däremot är jag ansvarsfull och klok. Min son är också ordentlig och lungn när det väl gäller, och har stor respekt för andras saker och hur man beter sig. Så just den biten är inga problem. Finns det möjlighet att hyra in sig några dagar hos er? Jag tänkte om ni inte hittat någon ännu. I annat fall, kommer ni kanske ha någon träff för förälder med barn? Har ni någon hemsida? Han har pratat länge om att han vill prova på något tillsammans med mig. Tänkte försöka vara en god mor och ta tag i det under hösten.

AlexandraJohansson
9/17/16, 10:24 AM
#2

Hej Guldpaddan,

Vi har en plats som blir ledig slutet av Oktober! Vi hyr ut plats för två dagar i veckan. Ni får gärna komma på ett möte och kolla in lokalen samt att vi får träffa er! Kontakta mig på alex@ajoh.se

Vår hemsida: keramihackers.se

Allt gott,
Alexandra Johansson
www.ajoh.se

Upp till toppen
Annons: