Annons:
Etiketterköp-och-säljverkstadsplats
Läst 1795 ggr
Karinslera
2017-02-04 18:38

Färgkroppar och roliga verktyg säljes!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har sagt upp min keramikverkstad och vill bli av med lite saker. Perfekt för dig som är nybörjare och behöver ett startkit, eller för dig som vill komplettera med lite nya roliga grejer! Inget av det jag säljer har använts mycket, några saker har aldrig använts. 

Färgkroppar: Dvs pigment att blanda ut i exempelvis engobe eller i transparent glasyr. Mycket dryga att använda. Finns koboltblå, grön och rosa. Helt oanvänt efter inköp.

Målarlåda: Färger att måla på keramik efter skröjbränning men före glasyrbränning. Lätta att använda, ungefär som akvarellfärger. Går att späda och blanda till önskad nyans och färgmättnad.

Bollspruta: Jätteroligt verktyg! Du fyller bollsprutan med en färgad eller ofärgad engobe. Sedan sätter du på den lilla metallpipen. Du kan nu spritsa ut mönster, skriva mm.

Dessutom: Oanvända penslar, diverse verktyg (flera helt oanvända, alla relativt nya) plastsken.

Nypris för allt ligger på runt 1000 kr (förmodligen mer…) jag säljer alltihop för 350 kr.  

Intresserad? Ring eller mejla mig direkt i så fall, för att fråga eller köpa!
Jag finns i Göteborg, men vill du att jag skickar sakerna till dig går det bra, förutsatt att du betalar fraktpris (borde klara sig kring max en hundralapp med postens lådor). 

/Karin 

0736-943096
karinfingal@hotmail.com

Annons:
Upp till toppen
Annons: