Inspiration

Keramiksymposiet 2017 Leksand

2017-07-03 12:39 #0 av: gunnels

Jag vill tacka Leksands Folhögskola för den fantastiska helgen.! Kom hem fullproppad med inspiration, kunskap , energi och glädje! Oj, vilka konstnärer och hantverkare som bjöd på sig själva. Förutom god mat, härligt sommarväder och många skratt!
Hoppas ett nytt symposium nästa år!

Anmäl
2017-07-03 13:32 #1 av: Ulla

Det brukar vara fantastiskt. Jag var inte där i år, men hoppas att någon tagit litet bilder och lägger upp. Saknade det verkligen.

Sajtvärd för Keramik ifokus

Anmäl
2017-07-03 14:33 #2 av: SussieCre8

Jag var inte heller där i år och hoppas också på bilder/länkar! //Susanne

Anmäl
2017-07-04 11:44 #3 av: gunnels

Ja, Ulla Viotti, vilken kvinna!! 83 år tror jag, och still going strong. Och med planer för framtiden. Och vilka verk hon skapat. Runt om i världen. Och May Lindholm som var ny för mej, tog jag till mitt hjärta direkt. Hoppas någon lägger upp bilder på hennes varma, uttrycksfulla skulpturer med stor igenkänning och humor. Och en fantastisk berättelse om Göteborgsoperans föreställning ICON, där Mattilda Haggärde var Claymaster och ansvarig för alla ton lera på scenen. Och många fler. Jag satt med öppen mun och förundrades nästan hela helgen!

KUL!!

Anmäl
2017-07-04 16:11 #4 av: Ulla

83 år! FörskräcktDet låter lovande.Skrattar

Sajtvärd för Keramik ifokus

Anmäl
2017-07-06 08:06 #5 av: pyromanen

Det var ett fantasiskt program iår!
Jag var tyvärr inte framme med kameran men tror Vicky la ut en del på periscope.

Anmäl
2017-07-08 20:21 #6 av: Ekhagen

Får /kan vem som helst gå på keramiksposiet? eller bör man vara medlem eller 

jag är bara en glad amatör på nybörjarstadiet Skrattar

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.