Annons:
Läst 1040 ggr
Ulla
2017-11-05 10:33

Länkarna på länksidan

länksidan här finns många användbara länkar till bl a leverantörer och skolor. Nu är det länge sedan listan gjordes och den behöver ses över/uppdateras.
Skriv gärna och tipsa om länkar som du vill se på sidan, eller länkar som finns där men som är felaktiga.

Särskilt bland länkarna till olika keramiker finns det nog många fel. Man fick förut en länk till sin hemsida om man länkade tillbaka till Keramik i Fokus. Detsamma om man bidragit på något annat sätt, tex skrivit en artikel. Nu är det nog inte mycket som stämmer där.
Jag tycker det vore trevligt om många  fler fanns med bland dessa länkar. Tex alla som vill och som  brukar delta i diskussionerna här. 

Vad tycker du?

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

Annons:
MariasKeramik
2017-11-06 13:18
#1

Hej!

Jag tycker att länkar till alla som vill låter jättebra. Jag har trott att man måste vara särskilt utvald för att få en egen länk på länksidan .

Jag  varken skriver eller läser särskilt regelbundet här utan lite periodvis, och då är det ofta många nya namn, men väldigt få har någon presentation av sej själva alls, så man vet inte alls vad någon är eller gör, och det skulle vara roligt att veta lite mer om alla. 

Så Ulla, lägg gärna länken till min blogg på länksidan.

Med vänlig hälsning Maria

Trolmen
2017-11-09 08:08
#2

År det OK att tipsa in sig själv på länklistan?

Ulla
2017-11-09 09:45
#3

Absolut. Jag har ännu inte bestämt riktigt hur jag ska göra, Tänkte få litet input här först.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

Upp till toppen
Annons: