Annons:
Etiketterböckertidskrifter
Läst 3647 ggr
Ann-ma
3/9/18, 7:36 AM

"Keramisk handbok" Finn Lynggaard

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Klassikern "Keramisk handbok" av Finn Lynggaard från ICA-förlaget finns för försäljning. Denna bok är den ultimata uppslagsboken för keramikern. Den är i fint skick förutom omslagspappret. Eftersom Bokus tar upp till 900:-+porto för den så kan jag tänka mig att sälja den för 490 kr +porto. ann-marie.alskog@hotmail.com 072/5882144

Annons:
Ulla
3/10/18, 8:43 PM
#1

Jag tittade i mitt exemplar så sent som i förrgår. Det finns mycket matnyttigt att lära sig av boken, trots att den har många år på nacken.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

A
#2

Jag vill gärna köpa den här boken, hur gör jag?

Ulla
9/6/20, 3:43 PM
#3

Hej Annika! Du verkar ha hittat en gammal annons som nog inte är aktuell längre. Tyvärr får du nog fortsätta leta om inte någon annan ser det här inlägget har en bok att sälja.😞

Ni som annonserar på keramiksajten, kom ihåg att tala om när annonsen inte är aktuell så slipper man undra. Alternativt så kan ni be mig att ta bort den.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

K
3/20/24, 3:33 PM
#4

#0: Hej, finns den kvar eller är den såld?

Vänligen Pia Granbom

ler
3/20/24, 6:00 PM
#5

#1 ja Ulla den är ju gammal men keramiken är ju ännu äldre

Bo§e
3/21/24, 1:24 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

#5: Apropå tidsperspektiv.
Den här boken borde fler läsa idag….
Den hjälpte till att "kicka igång" mitt intresse för keramik en gång i tiden…
Blir aldrig någonsin inaktuell….
🙂

Annons:
Bo§e
3/21/24, 1:38 PM
#7

Jag ser att några exemplar av Keramisk Handbok ligger tillgängliga på Bokbörsen just nu….

https://www.bokborsen.se/?g=0&c=0&q=lynggaard&qa=&qt=&qi=&qs=&f=1&fi=&fd=&fs=&pb=&_s=created_at&_d=desc

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
Upp till toppen
Annons: