Annons:
Etiketterutrustningverkstadverktyg
Läst 1317 ggr
Johannasalster
2018-05-13 19:41

Söker verkstad Mölndal/Göteborg

Hej! Jag har gått ett gäng kurser och skulle nu vilja hitta en verkstad att hålla till i istället. Jag har också funderingar (drömmar) om att fixa eget i min källare så om det är ngn nära Mölndal som skulle vara intresserad av att samarbeta är det bara att höra av sig! I sådana fall är jag också på jakt efter ugn, drejskiva och tillbehör. Någon som vill inhysa mig eller möjligen bli inhyst hos mig? 😊 Mvh Johanna Liljas

Annons:
BirLinnea
2018-05-14 10:16
#1

Hej Johanna,

Jag har skickat ett privat meddelande / pm till dig med mina kontaktuppgifter. Skriv ett till inlägg här om du inte hittar mitt meddelande. :-)

Mvh Birgitta

helage
2018-07-15 21:55
#2

Hej! Var i Mölndal? Jag bor i Annedal och funderar på samma sak som du… Drejar inte men behöver plats med ett bord och tillgång till ugn.

elinruist
2018-08-07 19:12
#3

Kul! Jag är intresserad av att dela verkstad med andra. Har ingen lokal men är sugen på att skaffa ugn och drejskiva. Hör av dig om du vill; elin.ruist@gmail.com /Elin

Johannasalster
2018-08-11 00:34
#4

Hej! Jag har dragit igång i källaren. Har en kompis som är med och delar lite. Det är tyvärr väldigt litet och simpelt, inte ens ugn ännu. Men jag ska er i åtanke om det ändras. Drömmen är ju att det ska bli lite mer ordning på grejerna ;) Vi följs på instagram; liljaslera (det blev bättre än johannasalster ;) Mvh Johanna

Upp till toppen
Annons: