Annons:
Etiketterutrustningverkstadverktyg
Läst 2155 ggr
Keramikan
2019-01-31 00:04

Verkstadsplats i Stockholm, intresse?

Hej, jag vill kolla om det finns intresse av att hyra in sig i en liten keramikverkstad/ateljé mitt inne i Stockholm. Jag har eventuellt fått tag i en lokal på en mycket attraktiv adress i markläge med butiksmöjlighet men kan inte hyra den själv. Vill därför kolla om någon skulle vara intresserad av att dela på hyran? Om vi är två ligger hyran på ca 6000kr/mån och om vi är tre 4000kr/mån. Eventuellt skulle vi kunna vara fyra och då blir den 3000kr/mån.

Annons:
spaceodyssey
2019-02-07 22:26
#1

Hej! Jag och min kompis letar efter verkstad nära till stockholm centralen. Kan jag veta mer info om lokalen till exempel adress och storlek?

lillalully
2019-03-09 09:08
#2

Hej, jag är intresserad av att dela verkstad i Stockholm. Är du fortfarande intresserad, Keramikan, av att dela din eventuella lokal du fått tag på?
Jag har all utrustning inkl 180 l toppmatad ugn, samt en mkt lite verkstad i en källlare på söder, men skulle vilja dela verkstad, och ha en bättre lokal.

Hör av dig!

Pia Charlie
2019-03-26 11:23
#3

Hej, jag är också intresserad av att dela verkstad i Stockholm. Hör gärna av dig om det fortfarande är aktuellt. Vänliga hälsningar Pia

Maya.Stundar
2019-03-31 19:48
#4

Hej,

Jag söker också ateljeplats :). Skriv gärna till mig. 

Maya

Upp till toppen
Annons: