Annons:
Etiketterkurserutbildningar
Läst 1001 ggr
Rerum
2019-02-05 16:33

Keramikträff i Hässleholm

Hej! Har funderat en tid på att ordna en träff för keramiker som har egen verkstad. Jag jobbar heltid som keramiker. Har kurser 3 dagar i veckan men tillverkar också föremål för försäljning. Detta trivs jag verkligen med men saknar andra keramiker som jag kan nörda med. Alla vi som älskar lera är ett bra forum men saknar att träffas fysiskt. Därför tänkte jag höra om det fanns intresse att träffas en helg hemma hos mej? På denna träff är det vi som står i fokus, helt vanliga keramiker. Tänkte att 20 personer skulle vara lagom. Vi samlas i grupper och diskuterar olika ämnen. Det kan vara ämnen som deltagarna själva önskar. Helt enkelt nördar lite. Tänkte helgen den 15-16/6. Kostnad 300:-. Jag bjuder på fika men lunch och middag ordnar var och en. Om vädret tillåter kan vi grilla på lördagkvällen. Finns vandrarhem och B&B och bo på i närheten. Det är enkelt att ta sig hit då Hässleholm är en järnvägsknut. Skjuts från stationen ordnar jag. Vad säger ni? Finns det intresse? Hälsar Marie Ni kan gå in på min hemsida och läsa lite om mej och min verksamhet. Keramikpaletten.se

Annons:
Ulla
2019-02-05 16:35
#1

Vilket trevligt initiativ!

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

Rerum
2019-02-06 07:49
#2

Ja jag hoppas vi blir några stycken. Anmälningarna börjar droppa in. Det är först till kvarn. Ni anmäler er via sms 0733-201025.

Upp till toppen
Annons: