Annons:
Etikettinspiration
Läst 1012 ggr
[rolnor]
2019-10-29 21:55

Mästerskaparna TV

Kul tävlingsprogram i SVT, idag var det trä, troligen blir det keramik nästa gång. Finns ju nu på play så man behöver inte titta vid viss tid.

Annons:
Ulla
2019-10-29 23:04
#1

Just det, såg att de skulle testa olika tekniker, bl a keramik. Eftersom jag inte såg hela programmet så vet jag inte hur det gick. Blev någon utslagen?

Egentligen tycker jag att programmet skulle vara bättre om alla var med ända till slutet. Det går ju att utse en vinnare ändå. Den som samlat flest poäng under seriens gång skulle vara en värdig sådan.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

Dioramabyggare
2019-10-29 23:51
#2

Jag såg också det programmet, och jag tycker också det vore bättre om alla deltagarna fick vara med till slutet. Jag gillar inte sådana där "utslagningsprogram". Och jag gillar inte heller när programledaren gör en "konstpaus" just innan han eller hon säger namnet på vinnaren/den som gått vidare; "och vinnaren är … … … *namnet*. Men det förstås; det måste ju vara "spännande tv"…

[rolnor]
2019-10-30 08:55
#3

Kollade inte heller vem som blev utslagen, inte viktigt. Tycker det var väldigt sympatiska, duktiga deltagare överlag. Genren med utslagningsteman känns vääääldigt uttjatat.

Dioramabyggare
2019-10-30 13:28
#4

#3: Ja, jag håller med dig om att utslagningstemat är uttjatat. Deltagarna var duktiga att snickra, tycker jag. Särskilt inspirerande tycker jag att den isländska killens pall och förvaringshylla var.

Upp till toppen
Annons: