Annons:
Etiketterförsäljningmarknadsföring
Läst 908 ggr
molnia
2019-11-12 11:57

Bästa postbolag för keramik

Hej,

Är det nån som vet med vilken post är det bäst att skicka keramik med? Är det nån som har erfarenhet med att skicka som företag, alltså i stora mängder såsom i små? Jag är intresserad att skicka både i sverige och utomlands. Och varifrån köper ni emballage för keramik? Tack.

mvh,

Molnia

Annons:
AstridGy
2019-12-07 10:47
#1

Hej! Jag skickar cirka 50 paket med keramik om året till USA, och har då skickat med postnord för att jag tyckte att det var smidigt. Har inte haft några problem med dom… Däremot extremt viktigt att packa ordentligt och att märka alla lådor med "fragile". Pack material går att köpa på tex Pacs on eller Pellviks. Finns butiker lite runt om i landet, och även online. Lycka till!

Honeybear
2019-12-07 18:17
#2

Jag skickar väldigt många paket till USA och andra länder varje månad, använder också postnord. Mest som vanligt brev men större keramik som kostar mer skickar jag rek eller skicka lätt med spårnr. Skaffa en våg så du kan korrekt räkna ut vad det kostar. Lådor o emballage köper jag från packoplock

[maria.kosmala@gmail.com]
#3

Hej!
Jag använder skicka lätt, och som honeybear säger, en våg är jättebra att ha. Så tråkigt när man kommer precis över en konstnadsvikt.
SKicka lätt är också spårningsbart så bra för mig att veta när det kommer fram och tryggt för kunden.

[maria.kosmala@gmail.com]
#4

#3: Hej Honeybear, vad kostar det att skicka till USA? tex en kopp?

ler
2020-09-15 23:15
#5

Har själv sänt det med Bring och GLS men även post nord, om det är mindre paket och sådana blir det många av. Är det tunga paket är Bring klart billigare

Upp till toppen
Annons: