Annons:
Etiketterköp-och-säljverkstadsplats
Läst 1435 ggr
Angack
1/3/20, 9:15 PM

2-3 verkstadsplatser i Malmö

1 mars kommer det finnas platser i vår keramikverstad i Erikslust - Malmö. Du bör vara självgående och helst ha egen drejskiva och övrig utrustning. Vi håller inga kurser men hjälper gärna till med goda råd och stöttning. Månadshyra 850 kr. Om du behöver hyra drejskiva av oss blir hyran 1200/månad. Intresserad? Hör av dig! :) Mvh Annica

Annons:
klarap
1/4/20, 4:10 PM
#1

Hej! Jag är intresserad av verkstadsplats! Är självgående och har utrustning. :)

Angack
1/4/20, 4:23 PM
#2

Hej klarap! Jag hör av mig när jag är tillbaka i Malmö så får du komma och kolla!

klarap
1/4/20, 6:20 PM
#3

Kul, vi hörs!

Madeleine Malmö
1/5/20, 4:22 PM
#4

Hej Annika, jag är intresserad av en verkstadsplats, är självgående med utrustning, men saknar drejskiva, så jag hyr gärna in mig på en drejskiva. Jag håller också på med skulptur så det är inte enbart drejning jag sysslar med. Mvh Madeleine

Saanddraa
1/5/20, 4:32 PM
#5

Hej, jag är väldigt intresserad av att hyra in mig i er keramikverkstad. Är självgående men har ingen egen drejskiva än. Så önskar initialt att hyra av er om den möjligheten finns. /sandra

Angack
1/6/20, 6:30 PM
#6

Hej! Ni som har visat intresse har fått PM.

Annons:
Livanpivan
1/8/20, 2:07 PM
#7

Hej Annica! Jag är kanske sen på bollen men jag är också intresserad. Jag har ingen drejskiva och hyr gärna. Kan på sikt tänka mig att köpa en egen. Jag är självgående men har inte hanterat brännugn på egen hand. Ser fram emot positivt svar. //Liv

Angack
1/9/20, 7:31 PM
#8

Klarap, du läser inte dina PM. Om du fortfarande är intresserad vv maila mig

ieva.mck
1/18/20, 12:30 PM
#9

Hej, bor i Erikslust, är intresserad av verkstads plats, alternativt bara hyra ut keramik ugn då och då om alla platser upptagna. Mvh, Ieva

ieva.mck
1/18/20, 12:31 PM
G
1/21/22, 4:09 PM
#11

#0: Gäller detta fortfarande? Har egen drejskiva och flyttar ner mot Skåne i mars någongång så det hade varit aktuellt först då.

E
4/5/22, 11:13 AM
#12

Hej! Ifall det fortfarande finns plats/ kommer finnas plats till sommaren så är jag väldigt intresserad. Mvh Eila

Angack
4/13/22, 8:57 AM
#13

Hej! Nej, detta var för 2 år sen.

Annons:
Upp till toppen
Annons: