Annons:
Etiketterköp-och-säljverkstadsplats
Läst 1021 ggr
olofk48@gmail.com
1/27/20, 11:54 AM

Keramikverkstad söker lokal nära Rissne,Sundbyberg

Hej, jag är en pensionerad hobbykeramiker som hållit på i 30 år på olika ställen , men är för närvarande utan lokal. Jag har följande utrustning: elektrisk drejskiva, ringugn ca 15-110 liter (bottenplatta, 6 ringar varav 3 med element samt lock, innerdiameter ca 40 cm), provugn ca 15 liter, sprutskåp, kompressor, torkskåp m.m. Det mesta är hemmabyggen men fungerar fint. Jag vill gärna dela lokalen och utrustningen med en eller flera.

Jag vet, chansen att hitta något nära mitt hem är liten, men konstigare saker har hänt……..

Med vänlig hälsning

Olof

Annons:
M
1/30/21, 8:36 PM
#1

Hej Olof!

Jag är jätteintresserad av att dela lokal! Jag bor själv i centrala Sundbyberg. Har du hittat någon?

Vänliga hälsningar
Martina

akeben
2/1/21, 9:42 AM
#2

#0: Hej Olof!

Jag är intresserad av att dela lokal om du hittar någon. Jag bor i Bromma och är som du en pensionär och en hobbykeramiker, som hållit på med keramik i många år.

Hälsningar

Åke

Denna kommentar har tagits bort.
olofk48@gmail.com
2/2/21, 7:46 AM
#4

#1: Hej,
Nej, tyvärr har jag inte det. Det finns stora men dyra lokaler att hyra, men inga små.

Tanken var väl att någon med lokal men utan utrustning skulle svara.

Mvh
Olof

olofk48@gmail.com
2/20/21, 10:39 AM
#5

Hej igen,
Eftersom vi nu är tre personer som gärna vill dela en verkstad i Sundbyberg och dessutom en fjärde som hört av sig på mail tidigare under hösten, så kanske vi i alla fall skulle hålla kontakten, och ev även träffas. Hör av er på mail i så fall (olofk48@gmail.com).

izork
3/2/21, 4:28 PM
#6

Hej Olof,
jag är också intresserad. Har du testat att höra av dig till några bostadsrätter? Kanske galen tanke, men vissa (äldre) hus har ibland större källare, skyddsrum, gamla tvättstugor m.m. som de kanske kan tänka sig att hyra ut.

Annons:
olofk48@gmail.com
3/8/21, 9:46 PM
#7

#6: hej izork, det är några som varit intresserade. Skicka ett mail till mig, olofk48@gmail.com, så kommer du med i ev fortsatta diskussioner.

Upp till toppen
Annons: