Annons:
Läst 894 ggr
Kajka
2020-03-13 07:23

En tacksam tanke

Hej alla🌷 Jag är nybörjare i keramik, läser inläggen varje dag ( letar efter drejskivan). Jag vill verkligen ge ett stort tack till en person som alltid svarar ( på ett intressant och utförligt, med en gnutta humoristisk ton 😏) Jag lär mig något varje gång jag läser hans svar på nästan alla inlägg. Ni vet säkert vem jag pratar om. Det är BOSSE🌷🌷🌷 Tack, tack. Hoppas du fortsätter skriva🤗 Önskar er alla en trevlig helg🌷

Annons:
Helka118
2020-03-14 22:17
#1

Hej! Måste bara hålla med! Så tacksam för många värdefulla tips jag fått ta del av. Man får ibland svar på frågor man inte visste att man hade. Hoppas att du, Bosse, vill fortsätta som vår guru lång tid framöver. Ovärderlig hjälp för många av oss. Tack Bosse ! 🙏🏻

Hekla118

Guldpaddan
2020-03-14 22:32
#2

Ja, det är imponerande hur vår Boss svarar på alla frågor, ofta utförligt, lättbegripligt med en massa information.  Vilken klippa! 💪

botwid
2020-03-16 08:59
#3

Ja Bosse är en superkunnig trevlig och glad person! Jag har haft glädjen att lära mig massor under åren som jag som keramiklärare kunnat förmedla vidare. Tror jag ringde Bosse första gången då på ”keramikexperten” någon gång i början på 1990-talet! Jag håller med för fullt! Jag lär mig fortfarande av alla kommentarer och nu förstår jag ju mer också som yrkesverksam🌿🌱🌿🌱☘️Hurra för delad kunskap! Ska bli bättre på att svara på sådant jag själv vet 🌷💐🌷

Upp till toppen
Annons: