Annons:
Etiketterköp-och-säljverkstadsplats
Läst 495 ggr
cejay
2020-07-27 16:46

Söker plats i keramikverkstad STHLM

Hej!

Jag letar efter en verkstadsplats i Stockholm, där jag kan använda drejskiva. Jag har gått flera kurser och är självgående, men har inte så stor erfarenhet av bränning. Jag vill gärna lära mig!

Jag jobbar heltid så jag skulle gärna vilja komma under 1-2 kvällar i veckan och helger. Jag är öppen för förslag! Det kan bli drop in, långsiktig hyra, städning eller studiohjälp mot drejningstid osv…

Om du har plats i din verkstad eller vet om ett bra ställe, maila gärna mig på: ceebmjay@gmail.com

Tack!

Annons:
S
2020-12-17 21:32
#1

Jag funderar på att ta en lokal i Midsommarkransen, söderförort till Stockholm. Där ska man kunna dreja, lera, glasera, skulptera. Ugn finns o 2 drejskivor. Spontant… är du intresserad av att som hyra in dig? Ev hyra ca 1000-2000kr månad?plus lera o bränningskostnader.
Hör av dig isf
Sissel

C
2021-01-03 19:53
#2

#1: Hej! Jag vill gärna hyra in mig om den går för 1000 kronor i månaden. Jag är ju väldigt mycket nybörjare men är verkligen villig att lära mig. Jag har till exempel aldrig drejat haha men har tummat en del. Hör av dig om den kommer gå för 1000 kronor i månaden för då är jag mycket intresserad :)

Mvh,

Cajsa

Ulla
2021-01-03 20:03
#3

Hej Cajsa!

Du vet väl att du kan skicka ett personligt meddelande till Sioui här på iFokus? Du skulle kunna testa att göra det också. Då kanske chansen är större att hon ser ditt inlägg. Klicka på hennes namn/avatar så kommer du till hennes sida. Där hittar du ett litet kuvert som du kan klicka på.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

C
2021-01-03 20:05
#4

#3: Hittade nu! Tack :)

[cbhank]
2021-01-04 19:24
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4
#5

Hej!

Jag och en nära vän har lagt ihop en liten men helt fungerande keramik verkstad i centrala Upplands Väsby, en fem minuters promenad från SL stationen.

Lokalen är tillgänglig 24×7, och innehar två drejskivor, verktyg, två ugnar, mycket bra belysning och en riktig duktig lärare som bor runt hörnet!

Marknadsmässig avgifter tas för användning av lokalen samt att dina projekt inkluderas när vi driver ugnarna.

Tidigare keramik erfarenhet samt användning av ansiktsmask krävs. Hör av er som vill höra mer. Verkstaden drivs som en privat enhet.

Med vänliga hälsningar
Mark Tilles

Markt3@tilles.net

  • Redigerat 2021-01-04 19:27 av [cbhank]
Upp till toppen
Annons: