Jag håller med:D

Ja, det är jättekul och intressant. Jag tittar in varje dag!

Det roligaste med sidan är att folk faktiskt är så aktiva, det händer något varje dag:D
Det är bara ett problem: den är för bra! Man måste ju kika varje dag, och när jag har paus i jobbet och käkar lunch eller så MÅSTE jag ju bara se vad som hänt sen sist. Så VARNING SIDAN ÄR BERONDEFRAMKALLANDE. Hehe, nej skämt åsido, den är suverän!

*skrattar* fler än jag som väntar på att någon annan ska skriva då:D
Jag är också jätteglad att jag hittat hit! … :)

Håller med, här får man mycket hjälp! Jättekul att man har så många kunniga och "keramikgalna" människor att dela sin hobby med. Pojkvännen förstår ju inte riktigt hur begeistrande det kan vara att vänta på och öppna en glasyrugn!! 

Sol
He he.. jag känner igen det där. Min stackars man vet väldigt mycket mer om keramik än han egentligen vill… ;)

Tror nog jag är beroende av denna sida..hade ej tillgång nåt dygn för telefonledningen var av!!! Skitjobbigt!! Men det är väl ingen farlig "drog".
Härligt att ni gillar sidan! Själv har jag svårt att slita mig härifrån - är klart beroende.
Inte bara det att det är kul att läsa vad alla skriver. Jag har också fått massor av användbara tips och dessutom många nya tankar (t ex definitionen på kitsch). Jag är verkligen glad att ni alla har hittat hit 
Sajtvärd för Keramik ifokus
_
_