Keramik iFokus

Keramik

Etikettövrigt
Läst 1275 ggr
Bruzapetra
0

Nu är de igång!!!

Efter att ha retat gallfeber på min man hela helgen med verkstadstjat och sagt att jag lovade att de inte skulle komma nu på onsdag heller så ringde han för att fråga. Då svarade de att de nog kommer nästa vecka. Då fick guben min en pulserande åder i pannan och ringede en massa samtal, hörde ej vad han sa, men strax efter ringde arbetsledaren och sa att de hade hyrt in två andra gubbar för att gör det jobb som "vår" snickare höll på med, och att han därmed skulle komma till oss omgående!! Två timmar tog det sen dök elektriker, snickare och rörmokare upp och nu är det snickarverkstad här ute, tjohoooo!!! Ugnsrummet är nog färdigt om två dar och då börjar de direkt med verkstan. Fy sjutton vad sköööönt….

Så nu väntar jag på att LarsT:s semester ska vara slut snart så jag kan ringa o beställa ugnen jag bestämt mig för och lite annat smått o gott:D

Jag kommer sova med ett stort leende på läpparna ikvällSkrattande

pyromanen
0

GladGladSkrattande

abbis
0

Härligt….

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Hubert
0

Vad skönt!

JennyKrita
0

Grattis!

Godsagare
0

Härligt att höra! Grattis!

lotta2
0

GRATTIS!!!!Skrattande Tänk vad fort det kan gå när man eldar på rätt personer. Sov gott, och hoppas verkligen att  du bli glad och nöjd med nya verkstaden, och snart kan börja lera igen …:D:

Vanja-K
0

Gtattis och lycka till!GladGlad

Tazen
0

Tjoho,vad glad jag blir för din skull! Underbart,Grattis! Glad Glad

susanne.k.wall
0

Heja!Glad

Bruzapetra
0

Tusen tack!!! Ja, hoppas bara de inte rymmer om några dar…

susanne.k.wall
0

Då får du be gubben ringa igen. På dom bara.

kinnekulle
0

Jätte grattis, tänk vad lite ilska kan göra, ja det är som jag brukar säga, våld löser allt Flört Skojar bara, men ibland är det faktiskt befogat med lite ilska Tjing Marika

rakuLotta
0

Va kul …och va skönt! Nu kommer det att gå undan ska du se….när snickare väl är på plats brukar de ju va effektiva.

poja
0

Faller in i den övriga kören. Hoppas det går undan så att du snabbt kommer i gång.

Petrea
0

Vad skönt för dig hemskt att man kan komma länge med ilska än vänlighet…men tyvärr det ända som hjälper i många fall!!

Lycka till med ugn och allt!Skrattande

Petrea

LeWE
0

Grattis och lycka till från mig med. Ofta går det ganska fort när det väl kommer igång. Kul!

Bregotta
0

Härligt! Det finns en mening med att man kan bli arg! Man får kraft och ork att ta tag i saker och så blir folk lite förvånade över att man har sådana krafter!!! Då händer det grejer! Jättebra gjort! Vad spännande det måste vara att få allt i ordning! Skrattande

Keramik-Mi
0

Kan bara instämma med föregående "talare". Stort grattis och lycka till! Håll ett öga på dem…Glad

KeramikeniSkredsvik
0

GRATTIS! Frågan är väl om du kommer att kunna sova överhuvudtaget, nu är det väl bara planering i huvvet på dig och sprittande förväntan över att få komma igång?

/Sofia

troll
0

Instämmer i kören - GRATTIS. Ja, jag skulle inte kunna sova utan gå på högvarv - som när man var lite inteför födelsedag och jul…härligt….

cherie
0

Åhh så härligt..ja tänk vad lite lera kan ställa till med för sinnet..är man utan är man fattig i själen och har man mycket är man helt fylld och lycklig..lycka till och hoppas du kommer igång snart…jag var utan ugn i 3mån i vintras..jag grät när vi hade lagat den och den startade vid provkörning..Generad

Bruzapetra
0

#21 Jag förstår det, helt o fullt!!! Jag gråter nästan av lycka av varje hamarslag jag hör här utanför…

Ja, nu har jag andra sömnstörningar, men mycket trevligare sådana:D

Rozzy
0

Jippi