Keramik iFokus

Keramik

Etiketterutställningargallerierkeramiker
Läst 946 ggr
kinnekulle
1

Formex, bra eller...

Idag blev det klart att vi efter lite turer får, 6.5 m2 att ställa ut på, på Formexmässan den 17/1, så nu är det bråttom, är det någon som har erfarenhet av den, är det bra eller bara för mycket? Allt är av intresse, om ni har något? Vad är gångbart? Tack på förhand Marika

sagabus
0

ursäkta en novis, vart finns Formexmässan? och är det en mässa för återförsäljare eller för publik?

abbis
0

älvsjö sthlm…är bara öppen för återförsäljare..

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

ijonsson
0

Öppen för de som fått en inbjudan av en utställare och för företagare.

Lilja
0

Jag är där och bygger en monter åt en utställare så då får jag titta förbi er monter vilket nummer har ni? Formex är den största mässan i Sverige för present och design och viktig för de flesta grossister inom dessa områden. Jag har däremot ingen större erfarenhet av hur den är för de hantverkare som ställer ut men ser att flera återkommer år från år så den borde ju då ha gett något. Känner till några hantverkare/formgivare som fått sitt genombrott via mässan. Lycka till!

kinnekulle
0

Tack tack, jo det skall bli jättespännande, tyvär vet jag inte nummret än, vi skall ha möte på tisdag, så jag ber att få återkoma med mera info, vi ser det som en möjlighet att visa upp skolan och vad den har att erbjuda och hur den utvecklar sig, det gäller bara att få till det, som sagt rääääät snålt om tid, phu, som om det inte är en del före jul ändå!, men som sagt jag återkommer när jag vet mera. Tjing/ Marika

Rozzy
0

Vi ses kanske då

Rozzy
0

Jag har haft av massor av mönster design där genom åren, men det är bara hos olika återförsäljare så jag betalar inget.