Keramik iFokus

Keramik

Läst 1191 ggr
Ulla
0

Snart 1000

Vi är snart 1000 som hittat hit och registrerat oss som medlemmar! Just nu 992 stycken. Dessutom är det många många fler som är inne och läser men som inte har registrerat sig.

Visst måste det betyda att det vi alla tillsammans här gör verkligen är uppskattat.Skrattande

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

mangobango
0

Hur många av dessa är aktiva? Dvs hur många läser, skriver eller gör ngt? För en del måste väl vara inaktiva, dvs blivit medlem och sen släppt sajten, eller?

pyromanen
0

När man tittar under "medlemmar" kan man se när varje medlem senast varit inne.  Men visst vore det lite kul med mer statistik, hur många har varit inne senaste 2 månaderna t.ex. eller hur många av de 1000 har inte "rört på sig" på ett halvt år eller mer.

Ulla
0

Det finns säkert många som är inaktiva. Sedan känner jag flera som är inne och läser utan att logga in också, så det kanske jämnar ut sig. De loggar bara in när de vill skriva.

_
_

pyromanen
0

Just det, den möjligheten hade jag inte tänkt på….

Rozzy
0

Hur många är vi nu då?

pyromanen
0

993

Rozzy
0

Så roligt

Ulla
0

996

_
_

Rozzy
0

Ojjojoj

du som ska åka bort missa inte nedräkningen nu!

pyromanen
0

998

Rozzy
0

999!

poja
0

NU ÄR DET 1000!!!!

Ulla
0

1001! Här är man bort några ynka få dagar och precis då måste det ske Skrikandes

Nu missade jag att gratta nr 1000 som måste ha varit sigmund. Jag får göra det så här i efterskott.

EN JÄTTEFANFAR TILL VÅR MEDLEM NR 1000 - SIGMUND! Skrattande

_
_

poja
0

Det var MariaKristina.

Ulla
0

Ojdå, då måste någon ha avregistrerat sig. Just nu är vi 1001 och sigismund var näst sist dvs nr 1000. Jag får väl lov att utdela en medalj till MariaKristina också. Hur det än var så är ni välkomna båda två. Skrattande

_
_