Bästa julklappen?
Jag fick tyvärr ingen keramik alls i julklapp. Folk förstår inte att jag älskar keramik. De tror att jag redan har allt jag behöver, men så är det inte. Keramik och glas ska de´va´
Däremot fick jag hemplockad och hemlagad hjortronsylt. Och ett handgjort halsband. Det är inte fy skam det heller.
Sajtvärd för Keramik ifokus
_
_

Jag fick en komprssor:) Himla bra. Den vi har haft innan är jättestor och går inte att justera trycket på. Så nu jäklar ska det bli sprejat av:D

Jag fyller år den 28 dec o hade vid nåt tillfälle sagt till mina barn att jag skulle vilja ha en tatuering.. Tror ni inte att jag fick ett presentkort på det, nu måste jag verkligen tänka ut nåt bra, vill gärna ha en "egen design!". Man blir väl aldrig för gammal för det?

Vilka bra tröjor Vävra, jag som är så trött på att gå i fulkläder jämt i verkstaden. Undrar om man kunde hitta en bra overall som man kunde krypa in i som elektrikerna ungefär. Men dina tröjor var snyggare!
Lewe, inte sjutton blir man för gammal för en tatuering?? Jag skulle också vilja ha en…en STOR en… KUl att du vill ha en egen! Du får visa och rapportera resultatet!! Spännande.