Sprutskåp säljes
Jag har nu bestämt mig för att sälja mitt sprutskåp pga utrymmesbrist. Det följer med 3 munstycken, se bilden, bland annat ett Optima 700 High Capacity Spray Gun. Likaså fläkt/utsug ingår.
Den finns i Falun, Dalarna.
Prisidé: 4500 kr
Är du intresserad så mejla mig på:

Här lite mer info om sprutskåpet. Jag köpte skåpet begagnat för 2-3 år sen men har inte installerat eller använt det då jag inte har plats. Det ingick i en hel verkstad i brukligt skick som jag köpte.
Det är ett filter som glasyren fångas upp i. Filtret sitter snett lutat över hela skåpet innuti, kanske kan man se på bilden att det är den blå "bakgrunden" inne i skåpet med lite glasyrrester på? Utsuget är bakom filtret som då ska suga åt sig glasyrrester. Det följer med en fläkt också som är kopplat till utsuget och som man då kopplar till en vanlig ventilutgång i en vägg.
Måtten är Bredd 60 cm, höjd 80 cm och längd 67 cm.
Ovanpå skåpet sitter en etikett där det står "AB CA Östberg".
Obs! Priset går att diskutera. Speciellt vid snabb affär då jag är i behov av att få loss mer utrymme i min verkstad.
Välkommen med din förfrågan!
Nu sänker jag priset rejält då jag vill bli av med spruskåpet så jag får mer utrymme i min lilla verkstad. Nytt pris:
2500 kr
Kan det va nåt?! Hör av dig till mig på min mejl
Sålt!
Och äntligen får jag mer plats i verkstan! Även om spruta glasyr hade varit kul det med…