Keramik iFokus

Keramik

Etiketterköp-och-säljverkstadsplats
Läst 4763 ggr
sommar10
8

gjutformar säljes

Har tidigare gjutit en del och har många bra gipsformar som nu säljes pga att jag inte använder dem längre och har platsbrist. Det finns formar för bruksföremål samt figurer. Är angelägen om att bli av med dem men de de flesta är för bra för tippen. Just nu kan jag gå in men får backa ut ur min verkstad. Ingen bra arbetsmiljö!

Endast avhämtning i Lund.  Priset kommer vi överens om. Vissa formar skänkes bort. Kom gärna och botanisera och se om det är något som passar.

skattiskattis
0

Hej!

Jag är intresserad av (några av) dina gjutformar. Jag bor i Lund och kommer gärna och tittar!

Skicka mig ett meddelande!

Mvh

Katarina

LindaLunda
0

Har du några chackpjäsformar??
I så fall är jag mycket intresserad.

Linda

LindaLunda

Bamsekludden
0

Hej! Har du någon stor oval form som ser ut som en ansiktsoval? Skall skulptera masker på den för att sedan lyfta av och bränna dem i ugn. Hälsningar Lisa

elinkarelin
0

Hej har du fortfarande formar kvar? Jag bor i Malmö och kan komma och kolla nästan när som helst. Mvh Elin

sommar10
0

Gjutformar både till bruksgods och annat finns kvar men inga chackpäser. Ska leta efter en stor ansiktshalva i plast som är lätt att gjuta av till gipsform. Det finns någonstans i gömmorna. Om jag hittar det kan du få det. Ni som är intresserade ring 143431 och fråga efter Inger.