Manila!?
Hallå alla keramikmänniskor!!! Det var ett tag sedan jag var online i mer än 5 minuter,,, men nu skall jag försöka ta mig tid att försöka bidra mrd lite inlägg och funderingar..
Min första undran handlar om Manila! Jag vann en resa till Manila och flyger den 22 Augusti och stanna till och med den 27. Finns det något vad det gäller keramik eller annan konstutövning som är värt att besöka under min vistelse där.
Hoppas på många svar!!!
Ingen aning om keramiken i Manila men ett stort grattis till resan! Hur vann du den?
Ingen aning. Kolla på internet. Vilket flyt!
Hur vann du resan undrar jag också.
Ring deras ambassad och kulturavdelningen. Det har jag gjort med andra länder och dom har varit mycket hjälpsamma med både adresser, nummer och kontaktpersoner och i Portugal var vi till och med till ett par fabriker och hälsade på!

Tack för tipset Hubert! Ska ringa på Måndag och kolla!
Resan vann jag genom poker stars! (poker site för dom som inte vet) Efter nästan 7 timmars spel så vann jag en biljett till APPT- Asian Pacific Poker Tour som spelas i Manila. Hotell, flyg, inköp till turneringen och fickpengar var priset. Men, men poker är ju lite upp å ner ibland så jag måste gardera mig på att kanske åka ur turneringen redan första dagen av dom tre som är planerade,,, såååå då kanske det blir att ge sig ut på tur och jag vill vara lite förbered*L*
Fokusera och Lycka till!/Louise
Spännande med poker vid sidan om keramiken och skapandet!
Jag Googlade lite på Manila Philippines ceramic
och fick upp en del träffar. Vet inte vad du är ute efter modernt/arkeologiskt…?
Håller tummarna för att du sopar bordet mot de andra spelarna och ser fram emot att höra om det här.
//Jessica
Häftigt, lycka till i pokerspelandet!!! (antar att det finns en,om än liten, chans att vinna en del pengar… Håller tummarna för dig!!)