Keramik iFokus

Keramik

Etikettövrigt
Läst 968 ggr
LeWE
0

Bröllop

Hör inte hit egentligen men min yngsta dotter gifter sig på lördag.. ganska intensivt dessa dagar men roligt också. Har kavlat ett fat med drejad fot som jag skrivit namn o datum på.. stackars barn.. de slipper inte undan min keramik, nån gång! men de ska få annat också. Har varit mycket barnvakt till derar lilla son, de har mycket att stå i men vi har haft så trevligt, han är 16 månader, en härlig ålder!

Bruzapetra
0

Jag tror att de uppskattar det jättemycket!!! Ofta har man ju det mesta annars… Härligt med bröllop!! Har haft namnfest i tisdags. Också lite att stå i men mysigt. Konstig dag men det var enda gången alla kunde:) Åt tårta och drack champagne. Vi har inte döpt våra små men ändå mysigt att ha lite kalas!

susanne.k.wall
0

Jag tror också ditt fat blir uppskattat. Hade min mamma varit keramiker, och hade jag gift mig (är sambo) skulle jag blivit så glad för ett fat gjort speciellt till oss från mamma. Lycka till med bröllopet! Susanne

Vanja-K
0

Det är klart de blir glada för fatet! Ett aldeles speciellt fat till brudparet. Vilket minne! Finns det på foto? Lycka till med bröllopet!

LeWE
0

Jag har fotat det idag, visar det sen när de fått det.

Vavrakeramik
0

Min lillprins är också 16 månader…

Bregotta
0

LeWe- klart att de blir glada. Det är bara för att man har gjort det själv som man tror att andra inte uppskattar det. När min son och hans tjej hade namngivningsparty för vårt första barnbarn hade jag gjort en barntallrik till henne, var själv jättenervös för vad de skulle tycka - de blev jätteglada! Så var inte orolig, det blir kanonbra! Vi väntar med spänning på fotot! Ha jättekul på lördag!Glad

cherie
0

Ja lycka till med bröllopet..ska själv på bröllop och har gjort en sak till dem..känner oxå lite spännt över vad de ska tycka, men det hade jag säkert gjort även om jag köpt en grej..man vet ju aldrig om andra ser samma saker som en själv..jättekul med bröllop iaf..jag har börjat göra en fågel som ska sättas på en stör i trädgården..gårdsfågel..sen ska de få en humle som kan växa uppför denna stör lika starkt som deras kärlek hoppas jag.Generad

kinnekulle
0

Wow det låter det en egen gårdsfågel, det skulle jag vilja ha!!! men då får jag väl skilja mig först, skullle du kunna lägga ut en bild på den när den är klar? Vad fint med humlen, symboliskt oxå, kanon, det blir säkert en uppskattad present! Marika

LeWE
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det blev verkligen ett hellyckat bröllop med vigsel i trädgården ( inget öga var torrt..) Sen middag o kalas med karaoke o dans till kl 2 på natten (Jag var med hela tiden) Idag är vi lite trötta men nöjda. Fatet blev uppskattat. skickar med bilden nu.

kinnekulle
0

Jättefint fat lena, förstår att de blev glada, vem skulle inte blivit de, tyckte om den lilla krusiga kanten, den gav värme till fatet. Marika

JennyKrita
0

Superfint fat!!! Förstår inte alls att du var orolig, jag skulle bli jätteglad för ett sådant!

Nettan75
0

Ja om jag hade nån i min bekantskapskrets som kunde sånt skulle jag önska alla möjliga saker till jul, födelsedagar, namnsdagar, allt man kan tänka sig =)

Jättefint fat!!

LeWE
0

Tack så mycket, kul att ni gillar det.