Karma vad är det för fjant? Handlar det om keramik eller hur trevlig andra tycker man verkar, uch!!!!!!
Finns ett inlägg om det på förstasidan om du går in på iFokus.se :)
Det handlar inte om hur trevlig andra tycker att man verkar.
Det handlar mest om hur aktiv man är på iFokus och skriver inlägg. Man får något poäng var 5:e gång man klickar Bra inlägg på någon. Och man får några fler om någon klickar bra inlägg på någon annan.
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
Jag har aldrig klickat bra inlägg, fånigt…
Nu klickade jag bra inlägg på #1…
#0 & #4: Vi använder alla Keramik iFokus på olika vis. Vissa vill få inspiration, kanske visa vad dom lärt sig och vissa vill bara ha en "fikastund" med sina keramikkollegor. 🙂
En positiv grej med bra inlägg-knappen är att det är lätt att ge sin uppmuntran till någon som gör eller säger något bra. Jag kan tänka mig att Karma kan ge uppmuntran till några som arbetar för allas trevnad här – och det är väl bara positivt😃
Jag har lite blandade känslor, risk för mobbing om det blir fel. Sen fattar jag inte riktigt hur det funkar, igår hade jag 100 karma, idag 367??
Jag har klikkat bra inlägg på dina svar så nu åker du så klart upp i karma, hoppas att det för till nirvana
Hur mycket Karma har du Ton? nu har du fått lite mer jag har just klickat på dig.. jag har skitmycket Karma just nu hela 100 poäng
….
Jag har klickat på #8,#9,#10 jag vill bli nye Dalai Lama, give my some f*cking karma, pleaaase!!!!!!
Jag har nu klickat så mycket på er andra att jag kommit upp på 256 men den stora vinsten gör man visst när andra klickar på ens inlägg. Jag skall hjälpa dig också ante, liksom jag hjälpt så många andra att få ett bättre karma (liv)
Det är väl i nästa liv man får nytta av karma? Klickade precis på dej ton, jisses vad meningsfullt…
Jo det är ju riktigt men man får ju tänka på framtiden (nästa liv) och det beror ju på hur man uppför sig i detta liv. Så dela karmapoäng.
Kunde man inte ha nån slags trevlig tävling där den som har mest karma varje månad blir belönad med en bok eller nåt? Sen kunde ju den som har minst bli bestraffad med att bli utesluten ur forumet, det är ju så det går till på TV?
Jo det låter modernt och trevligt
#15 Det finns ju forum där ens konto försvinner om man är inaktiv i typ 6 månader.
Jag tycker karma är ok, det finns mycket mer irriterande varianter på andra forum.