Keramik iFokus

Keramik

Läst 761 ggr
Ulla
0

En påskpresent

Vi har fått en påskpresent av Johan som är en av dem som programmerar iFokus. En liten nyhet. Är det någon som kan lista ut vad det är som är nytt i forumet?

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

xarfez
0

Kan det vara utseendet på fotoalbumen?

Kiara
0

Snyggt allt utom att det är en spegling på bilden framförallt mina två första bilder ser inte kloka ut nu, syndFundersam

Ulla
0

Det var uppmärksamt xarfez. Jag hann knappt skriva frågan så hade du upptäckt det nya. Är också litet tveksam till speglingen. Den passar till en del bilder men inte till alla.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

Kiara
0

Jag tycker det är brist på respekt att manipulera bilder så, jag har inte gjort mina bilder för att spegla sig.

Är det ingen mer än jag som märk att det går trögt? Synd att det inte testkörs innan montering, för forumet är väll det viktiga?

xarfez
0

Jag såg det nya fotoalbumet för några dagar sen ;)

och vad är det för spegling ni snackar om? jag ser ingen. Jaha den fungerade inte i min webbläsare.

Hanna--
0
Kiara
0

Tack så mycket, jag tror inte speglingen var elak jag tror att det är roligt att programmera och att då kan det bli för mycket.

Se på första bilden i mitt album

Så här ska den se ut inget mörkt där nere.

LeWE
0

Är det bildspelet som är presenten? eller har jag missat det förut. Fint i alla fall men håller med om att det var en spegling nedtill i själva bildspelet, inte på bilderna annars.

xarfez
0

Speglingen verkar bara fungera i Internet Explorer!

Kiara
0

#9 ingen skulle bli gladare än jag om den försvann därifrån också. Anars var det jättesnyggt med det svartaSkrattande