Keramik iFokus

Keramik

Etikettövrigt
Läst 1050 ggr
Ulla
0

Glad Påsk

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är det redan skärtorsdag. Jag ser fram emot en trevlig påskhelg med massor av uppbyggligt arbete. (Vi håller på och skruvar ihop ett IKEA-kök på landet, med allt vad det innebär.)

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

avalon
0

Glad påsk och lycka till då ! Ett ikea projekt är alltid en intressant prövning, hoppas ni hinner med ett o annat ägg oxå !

Pia
0

Detsamma!

zzaga
0

Glad påsk:)

Själv ska jag tillbringa tiden på Blåkulla, nån mer som ska dit? ;)

Pia
0

Absolut, jag har precis lagt sista handen vid kvast & kattputsningen - vi syns säkert där…;)

LeWE
0

Glad påsk från mig oxå. Ikeakök har jag skruvat ihop en gång, det var en spännande utmaning.. men det blev bra till slut.

Lycka till!

hejbe
0

Glad Påsk allihopa!

Jordemor
0

Glad Påsk vänner!

frykis
0

Glad Påsk alla!

Själv ska jag bränna Raku i helgen!!!! Äntligen efter en lång kall vinter. Få se om min ugn har överlevt.

Ulla
0

Jag ska, som sagt, montera kök. Men om vädret blir bra någon dag så tänker jag ta ledigt och gå ut och ställa i ordning allt efter vintern.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

Sol-
0

Glad Påsk!

LenaR
0

Trevlig påsk önskar jag också! (Lite sent) Hoppas det går bra med rakubränningar, ikea-kök och blåkullafärder!

En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

Hanna--
0

GLAD PÅSK, så här halvvägs igenom den!

Påsk är nästan bättre än jul godare mat, mer godis och hopp om vår och sommar, ÄNTLIGEN!

EvaRittsel
0

Glas Påsk. Vilket väder det varit. Svårt att hålla sig från solstolen och trädgårdsböket.