Keramik iFokus

Keramik

Etikettmedlemmar
Läst 1198 ggr
Ulla
0

798

Otroligt - snart är vi 800 medlemmar. Nu törs jag tänka tanken att vi kanske når upp till 1000. Det hade jag aldrig ens vågat drömma om när jag startade Keramik iFokus för drygt ett och ett halvt år sedan.

Det skulle vara extra kul om alla ville skriva en liten hälsning på sin personliga sida. Känns rätt trist att mötas av Ingen beskrivning skapad när man besöker den. Det behövs så litet för att. Glad

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

lotta2
0

Hehe, jag har också suttit och kollat på medlemsantalet och undrat när vi når 800…Innan onsdag kanske?

Ulla skrev om att det vore jättekul om alla skrev något enkelt på sin sida, man kan ju ändå vara så anonym man vill.  Hoppas alla våra nya medlemmar känner sej riktigt välkomma att delta i diskussionerna här på forumet,  och ni får gärna komma med idéer och förslag om hur sajten kan utvecklas vidare. ( Givetvis ni gamla rävar här på sajten också…;D )

Ulla
0

799

_
_

Ulla
0

Grattis tranor som blev medlem nr 800! Du, som alla andra, är välkommen hit till keramikforumet.

_
_

Tazen
0

Va kul att vi är så många,men jag tycker det är jättetråkigt när folk inte skriver en presentation,det är ju inte så svårt eller??? Bara några rader så man åtmindstånne vet om det är en hon eller han.