Annons:
Etikettegen-hemsida
Läst 2952 ggr
Gloria Morales de los Rios

Ny hemsida

Hej,

Jag heter Gloria. Jag har haft keramik som hobby men nu börjar hobbyverksamhet växa till ett mer seriös aktivitet, kanske till en liten företag. 

Jag har också fått en hemsida. Den är nästan färdig, det fattas fortfarande en del bilder om min keramik och information om andra aktiviteter. Men ni kan gärna titta omkring. Och jag är öppen för kommentarer och synpunkter. Den här med en hemsida är svårare än jag trodde… men hoppas att den fungerar utan större problem. 

Här är länken till sidan: http://www.gmrceramic.se/

Tack och hälsningar till er alla

Annons:
[rolnor]
3/27/14, 9:34 AM
#1

Skitsnygga saker du gör, gillade dom vida urnorna/burkarna med lock och en sån jättesmal knopp. Det ser ut som skålarna har jättetjocka väggar, är dom dubbelväggiga?

Gloria Morales de los Rios
#2

Tack så mycket, jag blir glad om att läsa din mejl. Ja, skålarna är dubbelväggiga. Jag bygger för hand eftersom jag är dålig på att dreja.

[rolnor]
3/27/14, 1:46 PM
#3

Oj, då har du fin teknik! Men dom låga urnorna med lock, dom är väl drejade?

Gloria Morales de los Rios
#4

Nej, ingenting är drejade…

Keraleij
3/27/14, 8:56 PM
#5

Vilken fin och intresseväckande förstasida med snygga bilder! Lätt att hitta runt. Gillar också den poetiska raden! Jag skulle ha döpt bildgallerierna till något mer intresseväckande (än galleri1,2 osv) i rullgardinslisterna. På smyckebilderna syns bara halva bilden på några, iallafall i min webbläsare.

Le mera me lera! 🙂
www.kajsaskeramik.se

[rolnor]
3/27/14, 11:24 PM
#6

Varifrån kommer du?

Annons:
Gloria Morales de los Rios
#7

Hej igen,

jag är halv portugisiska och halv spanjorska, men bor i Sverige sedan 1984, jag gifte mig med en svensk. Talar båda språk flytande.

[rolnor]
3/28/14, 3:35 PM
#8

OK, jag har bott ett par år i Portugal som barn,

-Tenha um bom dia!

missan9
3/28/14, 4:09 PM
#9

Eu também, beijinhos!

Gloria Morales de los Rios
#10

Oj, vad trevligt. Det verkar som några här har bott i Portugal. Snart kan vi kommunicera på portugisiska…. 

Och Kajsa, min sida är inte hel färdig ännu. Jag är fortfarande ganska osäker på den här med webbsida och vill inte "röra" för mycket så att det inte händer en olycka. Men jag måste lägga ner mera bilder och mer information om olika aktiviteter jag kommer att ha. Men tack för din kommentar, jag blir tacksam.

Så, vänner, titta då och då om ni är nyfikna. 

Hälsningar. Gloria

mirris
3/29/14, 8:20 PM
#11

jätte vackra saker och fin hemsida!

Gloria Morales de los Rios
#12

Hej igen, jag har lagt nya bilder om mina saker på min hemsida. 

Ville bara informera er som bor här nere i Lund-Malmö trakten att jag kommer att delta i Öppna Sinnens Påskrunda, mellan den 18-21 april. Jag kommer att vara på Ingvar Strandhs Blomsterskola i Oxie. Det vore trevligt om ni kunde komma förbi. Vi är öppna mellan 11-17 under påsken. 

www.gmrceramic.se/

Hälsningar,

Gloria

Upp till toppen
Annons: